ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Ольга Іванівна Волошина

Анотація


Стаття присвячена оптимізації самостійної роботи студентів з метою формування їх професійних умінь в процесі технологічної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю. Проаналізовано зміст, форми, навчально-методичне забезпечення та організаційно-педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів.

Повний текст:

PDF

Посилання


Гирич З.И. Чем больше в образовании самообразования, тем совершеннее личность / З.И. Гирич // Новий колегіум. – 2004. – № 1-2, т.2. – С. 59-65.

Головко Л. Роль самостійної праці студентів у процесі підготовки спеціалістів агропромислового комплексу / Л. Головко // Освіта і управління. – 1998. – № 2. – С.100-103.

Дев’ятьярова Т.А. Індивідуалізація методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. "Теорія і методика навчання" 13.00.02 / Т.А. Дев’ятьярова. – Харків, 2001. – 19 с.

Козакова В.А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение: учеб. пособ. / В.А. Козакова. – К.: Вища школа, 1990. – 248 с.

Рогинский В.М. Азбука педагогического труда: пособ. для нач. преп. тех. вуза / В.М. Рогинский. – М.: Высшая школа, 1990. – 112 с.

Фесенко И.В. Формирование у инженеров-педагогов самостоятельности как профессионально значимого качества / И.В. Фесенко // Актуальні проблеми інженерної підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах інженерно-педагогічного профілю: [зб. наук. праць]. – Харків: УІПА, 2001. – С.60-62.

Шимко І.М. Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. "Теорія і методика професійного навчання" 13.00.04 / І.М. Шимко. – Кривий Ріг, 2003. – 20 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.