ОСНОВНІ ПІДХОДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ ХУДОЖНЬО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Ігор Петрович Андрощук

Анотація


У статті визначено та обґрунтовано основні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Розкрито їх значення та вплив на ефективність професійної підготовки вчителів технологій. Зосереджено увагу на єдності та взаємовпливові обґрунтованих підходів у професійній підготовці фахівців.

Повний текст:

PDF

Посилання


Многоуровневая подготовка педагогических кадров : опыт, проблемы, перспективы : Тезисы докладов

межвузовской научно-практической конференции (28-30 сентября 1993 г.). – Курск : КГПИ, 1993. – 191 с.

Ушинский К. Д. Педагогические сочинения [Текст] : в 6-ти т. / К. Д. Ушинский ; сост. С. Ф. Егоров. – М. :

Педагогика, 1990. Т.5. – Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии. – 528 с. Т.6. – Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии. – 528 с.

Поняття методології наукових досліджень та її види : курс лекцій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.lntu.info/book/fb/pesp/2012/12-31/page7.html (дата звернення: 10.02.2015).

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В.Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Гузій Н.В. Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно зорієнтованої освіти / Н.В. Гузій // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – № 2 (11). – 2013. – С. 53-60.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.