ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ВМІНЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
творчих вмінь у майбутніх учителів технологій. Визначені результати трансформовані до процесу підготовки вчителів технологій до проведення занять з виготовлення швейних виробів.
Повний текст:
PDFПосилання
Андреев В.И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности: Основы педагогики творчества. – Изд-во Казанского университета, 1988. – 238 с.
Андреев В.И. Проверь себя. Десять тестов оценки интеллигентности, конкурентоспособности и творческого потенциала личности. – М.: Народное образование, 1994. – 64 с.
Дев’ятьярова Т.А. Індивідуалізація методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю: Дис. …канд. пед. наук: 13.00.02 / Українська інженерно-педагогічна академія. – Харків, 2001. – 325 с.
Кириченко О.М. Особенности разработки методики формирования творческих умений у будущи инженером-педагогов швейного профиля / Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск
– Харків, УІПА, 2004. – 255 с. – С. 201-206.
Манойленко Н.В. Моніторинг фахової компетентності майбутніх учителів технологій. Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: випуск IV/ - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2010. – 310 с.
Моделирование педагогических ситуаций / Под ред. Ю.Н.Кулюткина, Г.С.Сухобской. – М.: Педагогика,
– 119 с.
Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога в образовании: Учебное пособие. – М.: ВЛАДОС, 1996. – 528 с.
Хорст З. Тестирование личности. Пер. с нем. – М.: Изд-во «Немедж», 1997. – 110 с.
Энциклопедия профессионального образования в 3-х томах / Под ред. С.Я.Батышева. – М.: АПО, 1999.- Т.2:М-П. – 440 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.