АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ УРОК ЯК ЦІЛІСНУ ДИДАКТИЧНУ СИСТЕМУ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Амонашвили Ш.А. Единство цели: Пос. для учителя / Ш.А. Амонашвили. – М.: Просвещение, 1987.–208 с.
Белокур Н.В. Формирование дидактических умений будущего учителя в процессе общепедагогической подготовки: учебное пособие к спецкурсу / Н.В. Белокур. – Челябинск: ЧГПИ, 1986. – 88 с.
Бондар В.І. Дидактика: підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. / В.І. Бондар ; ред. T.B. Ковтуненко. – К.: Либідь, 2005. – 264 с
Бондар В. І., Коханко О. Г. Дидактика: теорія і технологія її вивчення: навч.-метод. посіб. для студ. Вищ. пед. навч. закл. спец. "Початкова освіта" / В. І. Бондар, О. Г. Коханко. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. -145 с.
Бондар В.И. Управленческая деятельность директора школы: дидактический аспект / В.И. Бондар.– К. : Рад. шк.,1987. – 156 с.
Бульвінська О.І. Формування дидактичних умінь у студентів педагогічних університетів України : дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Бульвінська. – Київ, 1998. – 185 с.
Пилипчук М.І. Основи наукових досліджень: підручник / М.І. Пилипчук, А.С. Григор`єв, В.В. Шостак. – К.: Знання, 2007. – 270 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.