МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА РІВНІ ВЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Бочарникова Т.Ф. Особливості професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів іноземних мов / Т.Ф. Бочарникова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. праць. – Харків: Українська інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2012. – № 36. – С. 21-26.
Литвинова С.Г. Основні етапи і компоненти проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова // Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології // Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис. У 3-х томах. – Вип. 3(541). – 2014. – Т. 2. – С. 56-66.
Литвинова С.Г. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів-предметників [Електронний ресурс] / Світлана Григорівна Литвинова // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – №1(15). – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em5/content/08lsgtso.html. – Назва з екрана.
Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті. – К: Шкільний світ, 2001. – С. 3.
Ожегов С.И. Толковый словарь русского языка / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова. – М.: ИТИ, 2006. – С.87
Спірін О.М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою: Монографія / За наук. ред. акад. М.І. Жалдака. / О.М. Спірін. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 с.
Сурхаев М.А. Развитие системы подготовки будущих учителей информатики для работы в условиях новой информационно-коммуникационной образовательной среды дис. … д-ра пед. наук. спец.: 13.00.02 / 13.00.08. / М.А. Сурхаев. – М., 2010. – 337 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.