ЕЛЕМЕНТИ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Михайло Вікторович Каленик

Анотація


   У статті встановлюються ознаки і місце проблемно-діяльнісного підходу в навчанні фізики, його удосконалення в поєднання зі структурою інтегративної моделі навчального процесу.


   In the article set signs and place problem-active approach in teaching physics, improving its structure in combination with an integrative model of educational process.


Повний текст:

PDF

Посилання


Каленик В.І., Каленик М.В. Вибрані питання загальної методики навчання фізики у середній школі /Пробний навчальний посібник. – Суми, СДПУ ім. А.С.Макаренка, 2000, – 91с.

Самоненко Ю. А. Полисубъектная модель учебной деятельности как основа формирования педагогического мышления школьников/Ю.А. Самоненко, И. Ю. Жильцова, И. Ю. Самоненко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 81-93


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.