АПРОБАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ганна Василівна Тимощук

Анотація


У статті проаналізовано результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін. Описано основні етапи експерименту – констатувальний, формувальний та контрольний; уточнено критерії сформованості ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності: рефлексивно-перцептивний, змістовний, практичний, а також відповідні показники. Зазначено, що сформованість ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності визначається за чотирьохрівневою градацією: негативний, індиферентний, особистісно-усвідомлений та ціннісно-значущий рівні. Підтверджено ефективність запропонованих педагогічних умов формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін.


  In the article the results of experimental checking of pedagogical conditions of value attitude formation of future economists towards professional activity in the process of special subjects studies areanalyzed; the main stages of the experiment are described; the criteria of value attitude formation of future economists towards professional activity in the process of special subjects studies (reflexive- perceptual, informative and practical) and their indicators are investigated. Stated that formedness of value attitude formation of future economists towards professional activity was determined by a four- gradation: negative, indifferent, personality-conscious and value-significant levels. The effectiveness of the proposed pedagogical conditions of value attitude formation of future economists towards professional activity in the process of special subjects studies are tested.


Повний текст:

PDF

Посилання


Новиков Д. А. Статистические методы в педагогических исследованиях / Д. А. Новиков. – М. : МЗ-Пресс, 2004. – 67 с.

Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологии / Е. В. Сидоренко. – СПб. : Речь, 2010. – 350 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.