ІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ»

Олександр Миколайович Царенко

Анотація


Стаття присвячена розв’язанню проблеми вдосконалення навчально-методичного забезпечення курсу «Теорія та методика профорієнтаційної роботи» (ТМПОР). Ефективним засобом підготовки майбутніх учителів трудового навчання до профорієнтаційної діяльності в закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) є інноваційні особистісно-орієнтовані педагогічні технології і сучасні засоби їх реалізації. Зокрема, у процесі професійної підготовки студентів доцільно використовувати інформаційні технології та мережеві ресурси. Сучасні сервіси Google мають значні дидактичні можливості для візуалізації навчального матеріалу і створення педагогічних ситуацій, в яких студенти можуть відпрацьовувати навички XXI століття.

Вагомою складовою інформаційного простору освітнього процесу педагогічного вишу може стати навчальний сайт викладача як електронний замінник традиційного навчально-методичногозабезпечення. Результати дослідження показали, що використання навчального сайту під час підготовки студентів до занять забезпечує зменшення часових витрат при одночасному підвищення їх ролі в освітньому процесі

The article is devoted to the decision of the problem of improvement of scientifically methodical providing of the course «Theory and the methodic of vocational orientation work». The effective way of the training of students to the vocational activity in the institutions of general secondary education is the innovative person-centred technologies of study and modern ways of its realization. Google's current services have significant didactic capabilities for visualizing educational material, creating educational settings in which students can develop the skills of the 21st century. 

Using the didactic capabilities of the Google Sites service as an effective learning tool leads to fundamental changes to a well-established learning system. The results of the study showed that the using of scientific sites during the preparation to the lectures and practical classes bringst to the reduction of time of the students whilst the increasing its educational process


Повний текст:

PDF

Посилання


Дементієвська Н.П. Комп'ютерні технології для розвитку учнів та вчителів / Н.П. Дементієвська, Н.В. Морзе // Інформаційні технології і засоби навчання [зб. наук. праць] // За ред. В.Ю. Бикова, Ю.О. Жука. – К. : Атіка, 2005. – С. 120–134.

Дементієвська Н.П. Як можна комп’ютерні технології використати для розвитку учнів та вчителів / Н.П. Дементієвська, Н.В. Морзе // Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія і

технологія навчання / за ред. С.Д. Максименка, М.Л. Смульсон. – К. : Міленіум, 2005. – Т. 8. – Вип. 1. – С. 152–158.

Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України; [редкол.: В.Г. Кремень, В.І. Луговий, А.М. Гуржій, О.Я. Савченко)]. – К.: Педагогічна думка, 2016. – 448 с.

Методика трудового навчання: проектно-технологічний підхід: [навч. посіб. / за ред. О.М. Коберника, В.К. Сидоренка]. – Умань: СПД Жовтий, 2008. – 216 с.

Царенко О. М. Теорія і методика профорієнтаційної роботи: лекц. матер. для студ. спец. «Технологічна освіта» [Електронний ресурс] / Олександр Царенко. – 2015 // Режим доступу: https://docs. google. com/viewer//.

Янцур М. С. Практикум з професійної орієнтації і методики профорієнтаційної роботи: навч. посібник / М. С. Янцур. – К.: ВД «Слово», 2012. – 216 с.

Янцур М.С. Професійна орієнтація і методика профорієнтаційної роботи. Курс лекцій: навч. посібник / М. С. Янцур. – К.: ВД «Слово», 2012. – 464 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.