ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З МЕТОДИКИ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕРГОНОМІЧНОЇ ОЦІНКИ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Анотація
В розкриті особливості і шляхи організації і проведення лабораторно-практичних занять з методики трудового навчання, наведений оптимальний обсяг відомостей для підготовки студентів- майбутніх вчителів технологій до виконання експериментальних завдань до визначення ергономічної оцінки навчального середовища. Наголошується на актуальність напрямку, пов’язану з стрімким оновленням засобів праці у всіх сферах діяльності людини, яке потребує відповідних змін і постійної модернізації навчальних середовищ, зокрема і підготовки майбутніх учителів технологій до професійної діяльності в змінних, оновлених умовах. Наголошено на особливостях матеріального забезпечення організації і проведення лабораторно-практичних занять, характерних залученням як елементів традиційного так і нового сучасного обладнання і матеріальних засобів. Описово наведений варіант лабораторної роботи, в якому наведені ергономічні показники і норми щодо організації навчального середовища підготовки вчителів технологій, методичні вказівки до визначення ними ергономічної оцінки робочих зон і моторних полів викладача і студента
In the exposed features and ways of organization and leadthrough laboratory practical employments after the method of labour studies, the optimum volume of information is resulted for preparation of studentiv-maybutnikh teachers of technologies to implementation of experimental tasks to determination of ergonomics estimation of educational environment. It is marked on actuality of direction, related to the swift update of facilities of labour in all spheres of activity of man, which needs the proper changes and permanent modernization of educational.
It is marked the features of the financial providing of organization and leadthrough laboratory practical employments, characteristic bringing in as elements of traditional so new modern equipment and financial facilities. Descriptive resulted variant of laboratory work, in which ergonomics indexes and norms are resulted in relation to organization of educational environment of preparation of teachers of technologies, methodical pointing to determination by them ergonomics estimation of workings areas and agile fields of teacher and student
Повний текст:
PDFПосилання
Буряк В.К. Эргономические основы учебного процесса в высшей школе. – Кривой Рог,1993. – 139 с.
Вовкотруб. В.П. Ергономічний підхід до розвитку шкільного фізичного експерименту. –Київ, 2002. – 280 с.
Вовкотруб В.П., Манойленко Н.В. Методичні рекомендації для виконання лабораторних робіт з дисципліни «Ергономіка в технологічній освіті» для студентів освітньої галузі «Технології» /
В.П.Вовкотруб, Н.В.Манойленко. – Кіровоград, 2015. – 59 с.
Минабаев Г.Ш. О параметрах аудиторной мебели // Вестник высшей школы. – 1983. - №6. – С. 30-31.
Навчальна програма. Технології. 10-12 класи. Для загальноосвітніх навчальних закладів. Затверджено Міністерством освіти і науки України (наказ № 122 від 22.02.2008).
Сидорчук Л.А. Ергономічна культура майбутнього вчителя технологій: Монографія. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – 413 с.
Чайнова Л.Д. Функциональный комфорт. Компоненты и условия формирования // Техническая эстетика. – 1983. - №1. – С. 21-23.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.