ЗМІСТОВНО-СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОСТАТИСТИЦІ
Анотація
В статті описано змістовно-структурну модель формування професійної компетентності студентів ВМНЗ з основ біостатистики. Модель представлено як цілісну систему, що складається з цільової, змістовної, методологічної, методично-організаційної та оціночно-результативної компонент. Розкрито змістове наповнення запропонованих компонент та методику реалізації.
The article describes the content-structural model of the formation of professional competence in Biostatistics Basics of students of the higher medical educational institutions. The model is presented as a holistic system consisting of the target, content, methodological, methodical & organisational and end result evaluation components. The semantic content of the proposed components and the implementation methods are revealed. The target component is represented by the purpose and tasks for biostatistics knowledge formation. The informative component contains a system of medical and biological tasks, that are aimed at assisting the subject assimilation. The methodological component consists of approaches and principles that should be used in the biostatistics training. The methodical and organisational component includes a set of interrelated forms, tools, technologies and teaching methods, necessary pedagogical conditions for mastering discipline. The end result evaluation component includes a diagnostic tool for determining the level of acquired knowledge by the student. All components of this model are interrelated and aimed at obtaining a high level of knowledge and practical skills by the future physicians for the use of mathematical apparatus in their professional activities.
Повний текст:
PDFПосилання
Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям / С.У. Гончаренко. – К. – Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008 –278 с.
Хмеляр І. Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх медичних працівників / І. Хмеляр, О. Щупак // Нова педагогічна думка. – 2015. – №1 (81). – С. 95-98.
Ярошенко О. Педагогічна технологія як дидактична категорія / О. Ярошенко // Біологія і хімія в школі. – 2005. - № 4. – С. 14 – 17.
Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія / С. О. Сисоєва, А.М. Алексюк, П. М. Воловик [та ін. ] //
За ред. С.О. Сисоєвої – К. : ВІПОЛ, 2001. – 502 с.
Інноваційні педагогічні технології у системі неперервної професійної освіти. Монографія // С.С. Вітвицька, І. Д. Бойчук , О. С. Запорожцева.[та ін.]./ За ред. С. С. Вітвицької. – Житомир:
«Полісся», 2015. – 368 с.
Самотовка О.Л. Якість організації навчального процесу з біостатистики очима студентів / О. Л. Самотовка // Галицький лікарський вісник. – 2012. – Т. 19, № 4. – С. 119-122.
Децик О.З. Формування дослідницьких навиків студентів: досвід організації індивідуальної роботи з біостатистики (в рамках проекту TEMPUS IV, проект MUMEENA) / О.З. Децик, О.Л. Бурак, І.В. Стовбан // Прикарпатський вісник НТШ. Пульс. – 2014. – № 4 (28). – С.
-226.
Райковська Г. Модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі вивчення фахових дисциплін / Г. Райковська, О. Дерев’янко // Нова педагогічна думка. – 2013. – № 1 (73). – С. 105-109.
Тулькибаева Н. Н. Структурно-содержательная модель дистанционной технологии обучения педагогов общего образования / Н. Н. Тулькибаева, Н. Л. Грейлих // Мир науки, культуры,
образования. – 2009. – №4(16). – С.129-132.
Король В.П. Структурна модель формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій з основ агарного виробництва / В. П. Король // Збірник наукових праць
Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна : зб. наук. пр. – Вип. 19 : Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-
технологічного профілю. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013. – С. 283-287.
Чирва А.Н. Модель процесса формирования информатической компетентности будущих учителей технологий / А.Н. Чирва // Карельский научный журнал. – 2016. – № 3. – С. 22-28.
Willie D. Teaching epidemiology and biostatistics: medical students’ views on the content and instructional strategies of an introductory course / Douladel Willie, Trevor Ferguson, Marshall Tulloch-Reid,
Affette McCawBinns // Caribbean Teaching Scholar. – 2012. – Vol. 2, No. 2. – Р. 103-114.
Oskouei N.N. Analyzing and Comparing the Effects of two Teaching Methods, StudentCentered Versus Teacher-Centered, on the Learning of Biostatistics at SBMU / Navideh Nasiri Oskouei, Farah Saemian // Journal of Paramedical Sciences. – 2012. – Vol. 3, No. 4. – P. 17-24
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.