ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІКТ
Анотація
В статті розглядаються організаційні та методичні умови формування системи навчання майбутніх фахівців з ІКТ. Визначено методологічні передумови моделювання змісту їх технічної підготовки. Розроблено модель компетентнісної підготовки фахівців з ІКТ. Проведено обґрунтування системи підготовки, що враховує практичні вимоги інформаційного суспільства та потреби ВНЗ до організації навчально-виховного процесу. Вказано на необхідність впровадження змін у контексті існуючих підходів або пошуку нової методологічної основи.
The article deals with the organizational and methodological conditions for the formation of a system of training future ICT specialists. The methodological preconditions of modeling the content of their technical preparation have been determined. A model of competative training of ICT specialists have been developed. The substantiation of the system of training that takes into account the practical requirements of the information society and the needs of the higher educational institutions for the organization of the educational process has been conducted. It is indicated on the necessity of introducing changes in the context of existing approaches or the search for a new methodological basis
Повний текст:
PDFПосилання
Поясок Т.Б. Реалізація особистісно орієнтованого підходу до розробки інформаційних технологій навчання / Т.Б. Поясок // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2007. – Вип. 3. – 175 с.
Рекомендации по преподаванию програмной инженерии и информатики в університетах / Пер.с англ. – М.: ИНТУИТ.РУ «Интернет-Университет Информационных Технологий», 2007. – 462 с.
Захарова І.В., Поліщук Н.М. Формування моделі фахівця інформаційної галузі [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbu.gov.ua /portal/soc_gum /vchu/N120/N120 p019-024. pdf, c.20.
Казиев В.М. Введение в анализ, синтез и моделирование систем: учебн. пос. / В.М. Казиев. – М.: Интернет – Университет Информационных Технологий; БИНОМ. Лаборатория знаний (Серия «Основы информационных технологий»). – 2006. – 244 с.
Гаврилова Т.А. Базы знаний интеллектуальных систем / Т.А. Гаврилова, В.Ф. Хорошевский – СПб.: Питер, 2000. – 384 с.
Перегудов Ф.И. Введение в системный анализ / Ф.И. Перегудов, Ф.П. Тарасенко – М.: Высшая школа. 1989 – 368 с.
Штофф В.А. Моделирование и философия / В.А. Штофф. – М.; Л.: Наука, 1966. – 326 с.
Талызина Н.Ф. Пути разработки профиля специалиста / Талызина Н.Ф. – Саратов: изд-во СГУ, 1987. – 176 с.
Соколов Б.В. Комплексное моделирование функционирования автоматизированной системы управления навигационными космическими аппаратами / Б.В. Соколов, Р.М. Юсупов // Проблемы управления и информатики. – 2002. – № 5. – С. 103–117.
Давыдов В.П. Теоретические и методологические основы моделирования процесса профессиональной подготовки специалиста / В.П. Давыдов, ОХ.-А. Рахимов // Инновации в образовании. – 2002. – № 2. – С. 62–83.
Корчевский Д.О. Інтеграція змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій: теорія і практика / Корчевский Д.О. – К.: Педагогічна думка, 2016. – 464 с.
Педагогіка вищої школи: навч. посібн. / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін.; за ред. З.Н. Курлянд. – [2-ге вид., перероб. і доп.] – К.: Знання, 2005. – 399 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.