ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ ФІЗИКА*

Олег Леонідович Чепок

Анотація


Представлено систему особистісно зорієнтованих завдань як теоретичного, так і практичного характеру для проведення модульного контролю знань студентів з курсу загальної фізики.

 

A system of person-oriented theoretical and practical tasks of the course of common physics for student’s module control is presented.


Повний текст:

PDF

Посилання


Дидактика сучасної школи. /. Під редакцією. В.А.Онищенка. -. К.: Радянська школа, 1987. - 289 с.

Проблема структурування знань та її значення в навчальному процесі/А. Мартинюк//Вісник Львівського університету: Сер.: Педагогічна. – 06/2008. – Вип.24. – С. 28-37.

Сохор А.М. Логическая структура учебного материала. Вопросы дидактического анализа/А.М. Сохор. – М.:Педагогика, 1974 – 192 с.

Овчарук О. Ключові компетентності: Европейське бачення/О.Овчарук //Управління освітою. – 2004. - №2. – С.6-9.

Рашевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти :монографія/Ю.М. Рашевич – Львів:Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 168 с.

Гершензон Е. М. Курс общей физики: Механика: Учебное пособие для студентов физ.– мат. фак. пед. ин.-тов./ Е. М. Гершензон, Н.Н. Малов – М.: Просвящение. 1987 – 304 с.

Сивухин Д. В. Общий курс физики. /Д.В. Сивухин— [Издание 5-е, стереотипное. ]— М.: Физматлит, 2006. — Т. I. Механика. — 560 с.

Савельев И.В Курс общей физики. Т.1. Механика, колебания и волны, молекулярная физика. / И.В Савельев . М.: Наука, Гл. ред. физ-мат. лит., 1970.— 508с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.