СІМЕЙСТВО КОНТРОЛЕРІВ ARDUINO ТА ЙОГО МОЖЛИВОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Антон Олександрович Гичко

Анотація


У статті розглядаються основні принципи та засади, що покладені в основу можливостей використання комплекту Arduino з метою дослідження та підвищення рівня і якості пізнавальної діяльності у фізичному практикумі курсу загальної фізики ВНЗ.

 

The article deals with the basic principles and the principles underlying the possibilities of using Arduino kit to study and improve cognitive functions and quality of the physical practicum course of general physics university. 


Повний текст:

PDF

Посилання


Величко С.П. Поєднання сучасних поглядів на поліпшення проблеми підготовки високопрофесійного вчителя фізики / С.П. Величко, Д.В. Соменко, О.О. Соменко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. – Випуск 22: Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей. – С. 20-23.

Соменко Д.В. Використання апаратно-обчислювальної платформи Arduino в навчальному процесі з фізики: [посіб. для студ. фіз.-мат. фак-тів пед. унів-тів] / Д.В. Соменко. – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – 88 с.

Величко С.П. Лабораторний практикум зі спецкурсу «ЕОТ в навчально-виховному процесі з фізики» [посіб. для студ. фіз.-мат. фак-ту] / С.П. Величко, Д.В. Соменко, О.В. Слободяник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2012.–176с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.