ПСИХOЛOГO-ПЕДАГOГIЧНI ТЕХНOЛOГIЇ НАВЧАННЯ МАЙБУТНIХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕХНIЧНИХ ДИСЦИПЛIН

Тетяна Василівна Бодненко

Анотація


Стаття присвячена проблемі використання психолого-педагогічних технологій навчання майбутніх фахівців комп’ютерних систем у процесі вивчення технічних дисциплін. Проаналізовано визначення поняття «технологія» та «педагогічна технологія» провідних вчених- педагогів. Розкрито сутність поняття психолого-педагогічні технології навчання. Виокремлено концепції засвоєння соціального досвіду в основних педагогічних технологіях. Досліджено, що спільним в усіх визначеннях провідних педагогів є направленість технології навчання на підвищення ефективності навчального процесу, який гарантуватиме досягнення запланованих результатів навчання. Також, вказано на необхідність використання найсучасніших педагогічних технологій навчання під час підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних систем. Це пов’язано з тим, що студенти даного напрямку повинні навчатися та проходити виробничу практику використовуючи інноваційні технічні засоби на сучасному виробництві.

 

The article is devoted to use of psycho-pedagogical technologies of training of future specialists of computer systems in the process of studying technical subjects. Analyzed definition of «technology» and «educational technology» leading scientists and educators. Most researchers define «education technology» is considered in the psychological and pedagogical aspect, as a way of interaction of subjects of educational activities. The essence of the concept of psycho-pedagogical technologies of training. Highlighted concept of assimilation of social experience in basic pedagogical techniques. Researched, what is common in all definitions of leading teachers is the focus of learning technologies to increase the efficiency of the educational process, which guarantees the achievement of planned learning outcomes. Also, the necessity of use of modern pedagogical technologies of education in preparing future professionals computer systems. This is due to the fact that the students of this area must learn and practice using innovative technical tools in the modern workplace.


Повний текст:

PDF

Посилання


Байкова Л.А. Технология игровой деятельности / Байкова Л.А. – Рязань: Рязанский государственный педагогический университет, 1994. – С. 13.

Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии / Беспалько В.П. – М.: Педагогика, 1989. – 190 с.

Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта / Кларин М.В. – М.: Знание, 1989. – 75 с.

Кoваленкo O.Е. Педагогічні технології в сучасній освіті: навч. пoсiб. [для вищ. навч. закл. iнж.-пед. спец.] / O.Е. Кoваленкo, O.К. Бєлoва. – Харків: Кoнтраст, 2008. – 148 с.

Падалка O.С. Технологія інтенсивної педагогічної освіти: [монографія] / Oлег Падалка, Андрiй Нiсiмчук. – Луцьк: Твердиня, 2011. – 576 с.

Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: [монографія] / Сисoєва С.O., Алексюк А.М., Вoлoвик П.М. та iн. – К.: ВIПOЛ, 2001. – 503 с.

Стрельніков В.Ю. Сучасні технології навчання у вищій школі: [модульний пос. для слух. автор. курсів підвищ. кваліф. викл. МІПК ПУЕТ] / В.Ю. Стрельніков, І.Г. Брітченко. – Полтава: ПУЕТ, 2013. – 309 с.

Сутність і особливості педагогічної технології. – Режим дoступу: http://textbooks.net.ua/content/view/6052/49/


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.