ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ В ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАКЛАДІ

Олександра Миколаївна Гур’євська

Анотація


В статті розглянуто методи підвищення ефективності організації та проведення лекційних занять з курсу фізики для студентів вищих технічних навчальних закладів. Обґрунтовано доцільність використання: проблемної лекції; лекції із використанням ІКТ, що дозволяє домогтися високого ступеня наочності та образності навчального матеріалу, пропонується електронний конспект лекцій, слайди текстового та графічного супроводу, комп’ютерна анімація і математичне моделювання досліджуваних процесів і явищ, програмні педагогічні засоби, мультимедійні ролики).

 

In the article the methods of increasing the efficiency of the organization and lectures on physics course for students of technical schools. The expediency of use: problem lectures; lectures using ICT to achieve a high degree of visibility and imagery training material proposed electronic lecture notes, slides, text and graphic support, computer animation and mathematical modeling of the studied processes and phenomena, educational software tools, multimedia clips).


Повний текст:

PDF

Посилання


Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: [метод. посіб. для студ. магістратури] / С.С. Вітвицька. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

Гур’євська О.М. Реалізація компетентнісного підходу щодо введення поняття магнітної індукції у вищих технічних навчальних закладах / О.М. Гур’євська // Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – 2015. – Вип. 21: Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. – С. 108-110.

Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения: Опыт теоретического и экспериментально- психологического исследования / В.В. Давидов. – М.: Педагогика, 1986. – 240 с.

Кальнин С.М. Методика информационного проектирования учебного процесса : дисс. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Кальнин Станислав Михайлович. – СПб., 1997. – 155 с.

Лекция и лекторское мастерство. Методическая разработка для преподавателей. – К.: Печатний участок УПК УСХА, 1984. – 60 с.

Методические указания по составлению исходных требований к школьному оборудованию, подлежащему разработке или модернизации / С.Г. Шаповаленко, В.Г. Лапина, Е.В. Волошинова и др. – М.: АПН СССР, 1985. – 46 с.

Талызина Н.Ф. Теория учения и автоматизация учебного процесса / Н.Ф. Талызина // Психологические проблемы создания и использования ЭВМ. – М., 1985. – С. 155-157.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.