ПРОЕКТУВАННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ

Наталія Василівна Стучинська, Ірина Миколаївна Новікова

Анотація


У статті проаналізовані сучасні підходи до проектування безпечного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу. Проведений ґрунтовний аналіз умов, які забезпечують формування фахово орієнтованих компетентностей. Запропоновано до використання методичне забезпечення курсу медичної та біологічної фізики та розроблена модель освітнього середовища, яка сприятиме розвитку особистості студентів під час практичних занять та в поза аудиторній самостійній роботі/

 

In this article modern approaches to designing a safe educational environment on the basis of competence approach are taken into consideration. A thorough analysis of the conditions that will contribute to professionallyoriented competencies is made. The methodical support of medical and biological physics course is offered, a model of educational environment is developed that will facilitate the organization of students activity during practical training and independent work.


Повний текст:

PDF

Посилання


Левитес Д.Г. Автодидактика. Теория и практика конструирования собственных технологий обучения / Д.Г. Левитес. – М.: Изд-во Московского психолого-социального ин-та, 2003. – 320 с.

Ляшенко О.І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи / О.І. Ляшенко. – К: Генеза, 1996. – 128 с.

Ляшенко О.І. Сучасні проблеми навчання фізики в контексті компетентнісного підходу до освіти / О.І. Ляшенко – Режим доступу: http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/view/ 69709/64923

Нечаєва О.С. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків / О.С. Нечаєва – Режим доступу: http://appsychology.org.ua/data/jrn/v6/i9/36.pdf

Нечипор Н.М. Структура безпечного освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі, Академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна, Львів / Н.М. Нечипор – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://oaji.net/articles/2015/797-1436511980.pdf

Новікова І.М. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики / І.М. Новікова // Віснік Чернігівського нац. пед. ун-ту ім. Т.Г. Шевченка серія: Педагогічні науки. – 2015. – Вип. 127. – С. 132.

Новікова І.М. Організація навчально-виховного процесу з формування узагальнених умінь / І.М. Новікова // Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология. – Ялта, 2014. – Вып. 46, Ч. 4. – С. 194.

Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості: [монографія] / Р.О. Семенова, О.Л. Музика, Д.К. Корольов та ін.; [за ред. Р. О. Семенової]. – К. - Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 228 с – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/ 8519/1/Освітнє%20середовище.pdf

Панов В.И. Психодидактика образовательных систем: теория и практика / В.И. Панов // – СПб.: Питер, 2007. – 352 с. – Режим доступу: http://ecopsylab.ru/wp-content/uploads/2012/03/Панов _Психодидактика-образовательных-систем.pdf

Стучинська Н.В., Лисенко Т.А. Формування предметних компетентностей з фізики та хімії при вивченні поверхневих явищ та їх ролі у медико-біологічних процесах / Н.В. Стучинська, Т.А. Лисенко // Фізико-математична освіта. Науковий журнал. – 2015. – Вип. 3 (6). – С. 97-108.

Шейман В.М. Технология работы учителя физики / В.М. Шейман // Из опыта работы. – М.: Малое предприятие «Новая школа», 1992. – С. 36.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.