ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ СПІВПРАЦІ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ БІОФІЗИКИ
Анотація
У статті розглянуті педагогічні умови організації навчальної співпраці при вивченні медичної біофізики. Наведені приклади застосування різних механізмів інтеграції репродуктивної і творчої навчально-пізнавальної діяльності. Здійснено спробу довести, що зміна творчої та інформаційної функцій навчання сприяє створенню умов для прояву активності студентів та розвитку їх здібностей, поглибленню і розширенню знань, підвищенню рівня інформаційного потоку. З’ясовано, що перехід репродуктивної діяльності у творчу дає змогу змінити педагогічні умови організації навчальної взаємодії і розвивати у студентів проектувальні, конструкторські, гностичні, комунікативні, організаційні уміння, які актуальні для подальшої професійної діяльності.
The article describes pedagogical conditions of training cooperation organization when learning medical biophysics. Effective methods of students’ management by the teacher are determined. Examples of usage of different mechanisms of integration of reproductive and creative learning and cognitive activity are given. It has been made an effort to prove that the change of creative and informational functions of teaching facilitates the creation of conditions for the students’ activity and development of their skills, the deepening and widening of knowledge, rise of level of information flow. It has been defined that the transition of reproductive activity into creative gives an opportunity to change pedagogical conditions of organization of teaching cooperation and develop projective, constructive, gnostic, communicative, and organizational skills of the students which are of interest for further professional activity.
Повний текст:
PDFПосилання
Галатюк Ю.М. Гармонізація основних функцій навчання фізики у контексті сучасної освітньої парадигми / Ю.М. Галатюк, М.Ю. Галатюк, Т.Ю. Галатюк // Наукові записки: Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2014. –Ч. 3. – С. 23-28. ( – КПДУ ім. В. Винниченка).
Педагогіка: модульний курс / [І.П. Анєнкова, М.А. Байдан, О.А. Горчакова, В.М. Руссол]. – Львів: Новий Світ-2000, 2010. – 567 с.
Дьяконов Г.В. Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід / Г.В. Дьяконов // Наукові записки: Серія: Педаг. науки. – 2013. – 316 с. (КПДУ ім. В. Винниченка)
Садовий М.І. Діагностика научуваності студентів як чинник підвищення якості освіти / М.І. Садовий // Наукові записки: Серія: Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 10 – С. 69-73. (НДУ ім. М. Гоголя)
Стадніченко С.М. Реалізація навчальної співпраці на практичних заняттях з медичної біофізики / С.М. Стадніченко // Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення: [зб. тез міжнар. наук.-практ. конф.], 8 травня 2015 р., м. Київ. – К.: ГО «Київська наук. орг. педагогіки та психології», 2015. – С. 43-46.
Трифонова О.М. Проблема компетентнісного підходу у вищій школі / ОМ. Трифонова // Вища освіта України № 3 (додаток 2) – 2014. – Т. 1. – Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – С. 156-160.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.