ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ СУЧАСНОЇ ЕЛЕКТРОНІКИ Й КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ В НАВЧАЛЬНОМУ ФІЗИЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ

Катерина Сергіївна Ільніцька

Анотація


У статті проаналізовано поняття «технічна компетентність», її місце і роль у формуванні фахової компетентності майбутніх учителів фізики, а також визначено основні компоненти інтегративної системи, які складають основу її формування, – це поєднання фізичного демонстраційного експерименту і лабораторного практикуму на базі засобів сучасної електроніки та комп’ютерної техніки. Визначено напрями діяльності студентів, які впливають на формування у них технічної компетентності.

 

The article analyzes the concept of «technical competence», its place and role in the formation of professional competence of future teachers of physics and the basic components of integrative systems that form the basis of its formation – a combination of physical demonstration experiment and laboratory practical at the facilities of modern electronics and computer equipment. The directions of students that influence the formation of their technical competence.


Повний текст:

PDF

Посилання


Быков А.А. Анализ готовности учителей физики к проведению физического эксперимента / А.А.Быков // Психология, социология и педагогика. – 2014. – № 5. – [Электронный ресурс]. URL: http://psychology.snauka.ru/2014/05/3131.

Краснобокий Ю.Н. О необходимости пересмотра содержания образовательного процесса по физике / Ю.Н. Краснобокий // Физика в системе современного образования (ФССО - 11): [материалы XI Междунар. конф.] – Волгоград: Изд. ВГСПУ «Перемена», 2011. – Т. 1. – С. 338-340.

Краснобокий Ю.М. Місце і значення природничих наук у Концепції сталого розвитку / Ю.М. Краснобокий, І.А. Ткаченко // Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2014. – Вип. 5, Ч. 2. – С. 113-117. (– КДПУ ім. В.Винниченка).

Мазурик І.А. До проблеми вдосконалення навчального фізичного експерименту як основної складової компетентності сучасного вчителя фізики / І.А. Мазурик, С.П. Величко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. – 2006. – Вип. 12. – С. 130-132.

Мартинюк О.С. Вивчення основ мікроелектронної схемотехніки в системі фахової підготовки студентів-фізиків / О.С. Мартинюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / 2013. – Вип. 109. – С. 201-204. (Серія: Педагогічні науки).

Подалов М.А. Разработка шагающего робота с обратной связью на базе платформы Arduino / М.А. Подалов // Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2016. – Вип. 9, Ч. 1. – С. 233-249. (– КДПУ ім. В.Винниченка).

Пустовий О.М. Значення сучасних наукових досягнень у формуванні наукового світогляду майбутніх учителів фізики / О.М. Пустовий // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: наукове видання. – 2011. – Вип. 27. – С. 245-249.

Садовий М.І. Методика формування експериментальних компетентностей старшокласників засобами сучасних експериментальних комплектів з фізики / М.І. Садовий // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми, 2015. – № 7 (51). – С. 268-279. (СумДПУ імені А.С. Макаренка).

Садовий М.І. Методика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологій / М.І. Садовий // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2015. – Вип. 8, Ч. 4. – С. 3-10. (КДПУ ім. В. Винниченка).

Садовий М.І. Формування експериментально-орієнтованого навчального середовища вивчення фізики / Садовий М.І., Слюсаренко В.В., Трифонова О.М., Хомутенко М.В. // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2014. – Р. 79-84. – Режим доступу: http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/ped_psy_ii16_issue_33.pdf.

Соменко Д.В. Використання можливостей апаратно-обчислювальної платформи Arduino в лабораторному практикумі з фізики / Д.В. Соменко, О.О. Соменко // Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2016. – Вип. 9, Ч. 1. – С. 173-184. (– КДПУ ім. В.Винниченка).

Чінчой О.О. Розв’язування фізичних задач як засіб формування технічної компетентності студентів / О.О. Чінчой, О.В. Маринов // Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2016. – Вип. 9, Ч. 1. – С. 255-260. (– КДПУ ім. В.Винниченка).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.