КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ КУРСАНТІВ ВИЩИХ МОРСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Олександр Олександрович Дендеренко

Анотація


У статті розглянута можливість застосування компетентнісних задач як засобу інтегративного навчання фізики курсантів морських навчальних закладів. Описана методика застосування інформації професійного змісту як основи для складання і розв’язування фізичних задач. Наведені приклади професійних ситуацій та умов задач з фізики, складених на їх основі, які можна застосовувати під час навчання курсантів фізики у вищих морських навчальних закладах.

 

We consider competency examples as the means of integration teaching physics students in marine college. Describe an information professional use content as a basis for drawing up and solving physical problems. Examples of professional situations and conditions of problems in physics, compiled on the basis that can be used in the training of marine engineers. Listed ways of implementing Applied Physics orientation. These are some results of pedagogical experiment confirming the growing interest in fundamental and specialized subjects in the training of future marine engineers.


Повний текст:

PDF

Посилання


Дендеренко О.О. Формування професійної компетентності суднового механіка шляхом впровадження міждисциплінарної інтеграції фізичних знань / О.О. Дендеренко // Актуальні проблеми природничо-наукової освіти в середній і вищий школі: [матер. Міжнародн. наук.-практ. конф., 26-28 червня 2014 р., Херсон] – Херсон: ПП В.С.Вишемирський, 2014. – С.137-139.

Мельник Ю.С. Задачі прикладного змісту з фізики у старшій школі: [навч.-метод. посібн.] / Мельник Ю.С. – К.: Педагогічна думка, 2013. – 120 с.

Морзе Н.В. Компетентнісні задачі з інформатики / Н.В. Морзе, О.Г. Кузьмінська // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. – № 6 (13).

Морзе Н.В. Компетентнісні завдання як засіб формування інформативної компетентності в умовах неперервної освіти / Н.В. Морзе, О.Г. Кузьмінська, В.П. Вембер, О.В. Барна // Інформаційні технології в освіті. – 2010. – № 6. – С. 23-31.

Спичак Т.С. Методична система реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні математики майбутніх судноводіїв: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.С. Спичак. – Херсон, 2014. – 22 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.