ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ – ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Анотація
Стаття присвячена проблемі доцільного використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу навчання математики у сучасній початковій школі. Досліджено позитивний вплив використання інформаційно-комунікаційних технологій на формування і розвиток стійкого пізнавального інтересу до вивчення математики у молодших школярів.
The article is devoted to the development of the primary mathematics education according to modern stage of society development. It was investigated that on the one hand, elementary school math in Ukraine are very important for further education. On the other hand, according to our study every year even more students lost their interest in studding math. The author explores the main factors for decreasing interest in study of mathematics. Special attention was paid to find the way to preserve the interest of younger students to study mathematics. One greater possibility is to use the computer. The author has established the fact that the introduction of elements of the computer game may be considered as additional motivating factor. In conclusion there is important to prepare future teachers of primary school to use computer in lessons and design own educational software.
Повний текст:
PDFПосилання
Ковальова Н.В. Сучасна школа. Сучасний урок. Використання ІКТ у навчально-виховному процесі / Н.В. Ковальова. − Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30549/.
Кравченко Л.І. Персональний комп’ютер на уроці математики як засіб активації пізнавальної діяльності учнів / Л.І. Кравченко //Математика в школах України. – 2004. – № 2. – С.8-11.
Олефіренко Н.В. Дидактичні ситуації з використанням комп’ютера у навчанні молодших школярів / Н.В. Олефіренко, В.М. Андрієвська. − Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/98/84.
Рудницька Н.Ю. Використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі / Н.Ю. Рудницькі, М.О. Синиця. − Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/5868/1/Стаття_Рудницька_Синиця.pdf.
Стрілець С.І. Формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій / С.І. Стрілець, Т.П. Запорожченко. − Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2012_100/Strilets.pdf.
Тушак С.П. Використання ІКТ в процесі навчання математики / С.П. Тушак. – Режим доступу: http://sertushak.at.ua/index/dosvid_roboti/0-17.
У школі спадає інтерес до математичних дисциплін. − Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/51772/.
Шумигай С.М. Окремі аспекти формування в учнів інтересу до вивчення математики / С.М. Шумигай. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Vchu/N155/N155p132-137.pdf.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.