АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ

Олександр Володимирович Оранський

Анотація


Сучасний вектор освіти вимагає активної навчально-пошукової діяльності учнів під час оволодіння навчальним матеріалом. Проведення уроків фізики з формулюванням проблеми дає змогу активізувати думку учнів. Розглядаючи певну проблему, ми вводимо дітей у світ відкриттів видатних фізиків, стежимо за перебігом їхніх думок, а не лише демонструємо кінцевий результат праці вчених після багатьох років роздумів і сотень невдалих спроб.

The modern vector of education requires active educational-searching to activity of students during a capture educational material. Conducting lesson physics with of problem enables to activate opinion of students. Examining a certain problem, we enter children in the world of openings of prominent physicists, watch after the train of their thoughts, but not only demonstrate end-point of labour of
 


Повний текст:

PDF

Посилання


Тевлін Б.Л. Технологія проблемного навчання (на прикладі вивчення курсу фізики в загальноосвітній школі) Фізика в школах України, №19(23) 10, 2004; видавництво "Основа".

Малафеев Р.И. Проблемное обучение физике в средней школе: Из опыта работы. Пособие для учитилей. – М: Просвещение, 1980. – 127с.

Активизация познавательной деятельности учащихся при изучении физики. Пособие для учителей. - М.: Просвещение, 1983. -160с.

Корсун І.В., Сиротюк В.Д. Роль методів та організаційних форм навчання в активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. – 2006. – Вип. 12. – С. 283-285.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.