ФУНДАМЕНТАЛЬНІСТЬ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ – ЯК ОСНОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
У сучасній моделі підготовки фахівців все більшого значення набуває фундаментальна складова фахової підготовки. Фундаменталізація освіти сприяє найбільш швидкому сприйняттю сучасної техніки, забезпечує професійну мобільність педагогів, що в умовах конкуренції на ринку праці стає актуальною у відповідності до вимог сучасної світової економіки.
In modern models of training specialists is becoming increasingly important fundamental component of training. Foundation of Education promotes the most rapid perception of modern technology, provides professional mobility of teachers in a competitive labor market becomes relevant in accordance with modern global economy.
Повний текст:
PDFПосилання
Бугайов О.І. Комп’ютерна підтримка курсу фізики в середній школі: реальність і перспективи / О.І. Бугайов // Фізика та астрономія в школі. – 501. – № 3. – С. 41.
Величко С.П. Основні напрямки розвитку навчального процесу в сучасних умовах реформування фізичної освіти / С.П. Величко, С.М. Гайдук // Наукові записки. Серія : педагогічні науки. – Кіровоград: КДПУ ім. В.Винниченка, 2002. – Вип. 46. – С. 5-10.
Величко С.П., Сірик Е.П. Нове навчальне обладнання для спектральних досліджень. Посібник для студ. фіз.-мат. фак-тів пед. вищих навч. закладів. – 2-е вид., перероб. – Кіровоград: ТОВ "Імекс-ЛТД", 501. – 52с.
Давиден А.А. Лабораторные работы в процессе обучения физике / А.А. Давиден // Физика в школе. – 2000. – № 5. – С. 46-47.
Желюк О. М. Удосконалення навчального фізичного експерименту засобами сучасної електронної техніки : дисертація … канд. пед. наук : 13.00.02 / Олег Миколайович Желюк. – Рівне, 1991. – 221 с.
Коршак Є.В. Методика і техніка шкільного фізичного експерименту /Є.В.Коршак, Б.Ю.Миргородський. – К.: Рад.школа, 1981. – 280с.
Фізичний практикум для студентів нефізичних спеціальностей. Навчально- методичний посібник для студентів вищих навчальнихї закладів. / С.П. Величко, І.В. Сальник, Е.П. Сірик – Кіровоград, 2012. – 134 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.