ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Михайло Вікторович Каленик

Анотація


Стаття присвячена одному із центральних завдань модернізації сьогоднішньої освіти – професійній підготовці майбутнього вчителя фізики, що виходить із запитів та потреб суспільства, які вимагають від випускника педагогічного закладу достатнього рівня компетентності щодо забезпечення у своїй подальшій професійній діяльності вчителя фізики розвитку, виховання та навчання учнів; в статті розглядаються основні аспекти методичної компетентності (визначення, функції, компоненти, етапи формування) й ґрунтуючись на аналізі сучасного стану проблеми пропонується методика організації навчальних занять, спрямованих на формування професійно- методичної компетентності майбутнього вчителя фізики; представлено особливості процесу та сам процес формування методичної компетентності майбутнього вчителя фізики у вищому навчальному закладі під час навчальних занять зі спеціальної методики навчання фізики.

 

Article focuses on one of the central tasks of modernization of education today - the training of future teachers of physics that goes with the requests and needs of society that require graduate educational institution sufficient competence to ensure in their future careers physics teacher development, education and training of students; the article deals with the basic aspects of methodical competence (definition, features, components, stages of formation) and based on an analysis of the current state of the problem of the technique of training sessions aimed at the formation of professional and methodical competence of future teachers of physics; presented the features of the process and the process of formation of methodical competence of future teachers of physics in high school when classes of special methods of teaching physics; the technique of training sessions will effectively realize the full process of formation of methodical competence of future physics teachers during their training.


Повний текст:

PDF

Посилання


Гушлевська І.І. Поняття компетентності у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / І.І. Гушлевська // Шлях освіти. – 2004. – № 3. – С. 22.

Заболотний В. Ф. Формування методичної компетентності учителя фізики засобами мультимедіа [монографія] / Володимир Федорович Заболотний. – Вінниця: “Едельвейс і К”, – 2009. – 456 с.

Каленик В.І. Питання загальної методики навчання фізики: Пробний навчальний посібник /В.І. Каленик, М.В. Каленик. – Суми: РВВ СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2000.

Каленик М.В. Організація навчального процесу – головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета // Наукові записки. – Випуск 66. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2006. – Частина 2. – С. 17-20.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.