ДО ПИТАННЯ ПРО ВПРОВАДЖЕННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Ірина Юріївна Шахіна, Тетяна Олегівна Радомська

Анотація


У статті розкривається тлумачення терміну хмарні технології різними вітчизняними та зарубіжними науковцями; сутність упровадження хмарних технологій у систему вищої та загальної освіти в Україні; проблеми, з якими зіштовхуються фахівці на шляху до глобальної інформатизації навчального процесу. Визначені переваги хмарних технологій перед традиційними ІКТ-технологіями. Виділені переваги застосування Google-сервісів в освітній галузі та недоліки їх користуванням. Проаналізовані найпопулярніші сервіси Google, як одні з найбільш використовуваних і найбільш популярних серед педагогів, такі як Gmail, Google Drive, Google Docs, Вlogger, Google Calendar, Google Translate, Youtube, Google Maps, Google Play, Google+, Google Talk, Google Picasa. Окрім сервісів Google, розглянуті ментальні карти, наведена їхня класифікація. Виокремлені переваги й недоліки використання інтелект-карт під час викладання навчальних дисциплін. Представлено приклади власних ментальних карт, створених із допомогою он-лайн сервісу Mindmeister.

 

The article deals with the interpretation of the term “cloud technology” by various native and foreign scientists; with the implementing of the cloud technologies into higher and general education in Ukraine; with the challenges faced by professionals on the way to global informatization of the educational process. The advantages of the cloud technology over the traditional information and communication technology are shown. The advantages and disadvantages of the Google-services in education are defined. The most popular Google services, as one of the most used and most popular among teachers are analyzed. Gmail, Google Drive, Google Docs, Blogger, Google Calendar, Google Translate, Youtube, Google Maps, Google Play, Google+, Google Talk, Google Picasa are among them. In addition to Google services, as a way of presenting information by graphics and visual means and also the type of recording ideas and mental maps’ classification are considered. The advantages and disadvantages of using mind cards in teaching are defined. There are the examples of our own memory maps created by using the online Mindmeister service.


Повний текст:

PDF

Посилання


Алексанян Г.А. Використання хмарних сервісів Яндекс при організації самостійної діяльності студентів СПО / Г. А. Алексанян // Педагогіка: традиції та інновації (II): матеріали міжнар. заоч. науч. конф. (Челябінськ, жовтень 2012 року). - Челябінськ: Два комсомольця, 2012. - С. 150-153.

Живіцька С. Ю. Формування пізнавальної самостійності учнів засобами сервісів Google у процесі вивчення іноземної мови / С. Ю. Живіцька // Технологія фахової майстерності: електронні освітні ресурси та технології: обласна науково-практична Інтернет-конференція, 26-30 жовтня 2015 р. – Кіровоград, 2015. – Режим доступу: http://management.kr.sch.in.ua/news/id/131/vn

Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі : Навчальний посібник / М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна / – Вінниця, ТОВ «Планер». - 2011. – 220 с.

Карти знань: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www.eduwiki.uran.net.ua

Кисельов Г. Д. Застосування хмарних технологій в дистанційному навчанні / Г. Д. Кисельов, К. В. Харченко // Системный анализ и информационные технологи : 15-я международная научно-техническая конференция «САИТ-2013», 27-31 мая 2013, Киев, Украина : материалы. — К. : УНК «ИПСА» НТУУ «КПИ», 2013. - С. 351.

Хмарні технології [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://j.parus.ua/ua/358

IEEE 802, IEEE P802.11ac/D0.3., Institute of Electronic Engineers, April 7, 2011


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.