АНАЛІЗ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Наталія Григорівна Підліснича

Анотація


Проаналізовані умови математичної підготовки майбутніх економістів у провідних економічних закордонних вищих навчальних закладах. При підготовці майбутніх фахівців економічного профілю у закордонних ВНЗ звертається увага як на базову математичну підготовку абітурієнтів, так і на ґрунтовну математичну підготовку впродовж навчання. Увагу акцентовано на потребі економістів, які мають фундаментальну математичну підготовку і орієнтовані на практичне застосування математики в економіці. Конкретні математичні методи можуть з часом втратити свою актуальність, однак здатність мислити аналітично це те, що залишається з майбутніми фахівцями на все життя та дозволяє адаптуватися до нових умов професійної діяльності. Підкреслено, що закордонний досвід підготовки економістів засвідчує увагу до математики як важливого інструментарію ефективної діяльності економіста: математика слугує основою освіти майбутнього економіста; основою підвищення якості професійної підготовки майбутніх економістів.

 

The conditions of the mathematical training of future economists in leading economic foreign universities. In preparing future professionals in economics in foreign universities pay attention to how basic mathematical training of students and on solid mathematical training during training. Mathematical discipline in the training of future economists contribute to the development of logical skills and independent thinking, ensure proficiency mathematical tools of analysis and forecasting of economic situations find their application in specific subject areas. The attention paid to the need for economists who have fundamental mathematical training and focus on the practical application of mathematics in economics. Specific mathematical methods may eventually lose its relevance, but the ability to think analytically is something that remains with future professionals for life and allows you to adapt the profession. Emphasized that foreign experience training economists demonstrates attention to mathematics as an important tool of effective economics, mathematics education serves as the foundation of the future economist; improving the quality of training of future economists.


Повний текст:

PDF

Посилання


Білоруський національний технічний університет. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: http://www.bntu.by/

Варшавський державний університет. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: http://www.uw.edu.pl/

Лондонська школа економіки. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: http://www.lse.ac.uk/home.aspx.

Мадридський університет імені Карлоса ІІІ. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: http://www.uc3m.es/Home.

Університет економіки в Празі. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: https://www.vse.cz/

Університет Лугано. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: http://www.usi.ch/en/index.htm.

Університет Мангейма. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: https://www.uni-mannheim.de/1/

Університет Париж-Дофін. –[Офіційний сайт]–Режим доступу: http://www.dauphine.fr/fr/index.html.

Університет Сент-Луїс. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: http://www.slu.edu/.

Університет Сіднея. – [Офіційний сайт] – Режим доступу: http://sydney.edu.au/


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.