МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ ФОРМ НАВЧАННЯ УЧНІВ
Анотація
В роботі проаналізовані основні методичні аспекти реалізації групових форм навчання учнів. Акцент здійснюється на аналізі базових принципів організації групової діяльності учнів, практичних аспектів формування навчальних умінь учнів, необхідних умов ефективності реалізації групової діяльності учнів основної та старшої школи. Частково розглянута проблема критеріїв диференціації учнів відповідно до групової навчальної діяльності. Наведено методичні рекомендації для уроків, в яких комплексно проявляється групова методика навчання.
Повний текст:
PDFПосилання
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. – Київ : Либідь, 1998. – 560 с.
Підласий І. П. Педагогіка: новий курс : навч. посіб. для студ. ВНЗ. – Київ : Вища школа, 2005. – 574 с.
Пометун О. І. Інтерактивні методики та система навчання. – Київ : Шкільний світ, 2007. – 136 с.
Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. – Харків : Акта, 2012. – 537 с.
Ярошенко О. Г. Групова навчальна діяльність школярів: Теорія і методика. – Київ: Партнер, 1997. – 193 с.
Bruner J. S. The Process of Education. – Cambridge : Harvard University Press, 2006. – 192 p.
Dewey J. Experience and Education. – New York : Macmillan Company, 1938. – 282 p.
Johnson D. W., Johnson R. T. Cooperation and Competition: Theory and Research. – Edina (MN) : Interaction Book Company, 1989. – 323 p.
Robinson K., Aronica L. The Element: How Finding Your Passion Changes Everything. – London : Penguin Books, 2010. – 253 p.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
