ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ТА СТРУКТУРА ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ В КУРСІ СТЕРЕОМЕТРІЇ

Олександр Вікторович Яковенко, Юрій Валерійович Гуртовий

Анотація


У статті представлено аналіз психолого-педагогічних аспектів ефективного формування та розвитку просторового мислення в учнів середньої та старшої школи під час вивчення стереометрії. З психолого-педагогічної точки зору розглядаються особливості розвитку просторових уявлень, роль наочності та активної пізнавальної діяльності в цьому процесі, а також механізми інтеріоризації зовнішніх дій з просторовими об’єктами у внутрішні розумові операції. Здійснюється акцент на структуру просторового мислення, його компоненти та засоби формування в процесі вивчення стереометрії.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бурда, М. І., Тадеєв, В. О. Теорія і методика навчання математики: розвиток просторового мислення, стереометрія. Житомир : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2017. 228 с.

Волкова Н. П. Педагогіка: посібник. Київ : Академія, 2019. 576 с.

Овечко Л. О. Формування просторових компонент мислення на уроках геометрії: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. Київ, 2020. 238 с.

Слєпкань З. І. Дидактичні основи розвитку просторового уявлення учнів засобами проблемного навчання в курсі стереометрії. Наукові записки НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні науки. 2008. № 7 (68). С. 110-118.

Теплицький І. О., Акуленко О. В. STEM-освіта як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів до математики. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка, соціальна робота. 2021. Вип. 1 (48). С. 136-140.

Boyer, C. B., Merzbach, U. C. A History of Mathematics. 3rd ed. New York : Wiley, 2019. 640 p.

Bruner J. S. The Process of Education. – Cambridge : Harvard University Press, 2006. 192 p.

Matthews M. R. Science Teaching: The Contribution of History and Philosophy of Science. 20th Anniversary Revised and Expanded Edition. New York : Routledge, 2015. 416 p.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.