STEAM-НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ГЕОМЕТРІЇ

Олена Олександрівна Шевченко, Інна Геннадіївна Ключник

Анотація


У даній публікації досліджується важливість застосування STEM-освіти у процесі вивчення геометрії, що забезпечує міжпредметні зв’язки та формує в учнів уміння застосовувати знання в реальних життєвих ситуаціях. Особливу увагу приділено завданням, які сприяють розвитку творчості, критичного мислення та навичок співпраці. Саме виконання таких завдань стало основою проведеного експерименту, результати якого підтвердили ефективність використання обраного підходу на уроках для підвищення мотивації, інтересу та успішності учнів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ботузова Ю.В. Динамічні моделі GeoGebra на уроках математики як основа STEM-підходу. Фізико-математична освіта. 2018. Випуск 3(17). с. 31–35. Електронне джерело: https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6068

Крамаренко Т. Г., Банада О. С. Використання системи динамічної математики GeoGebra в розробці STEM-проєктів. Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-математичних дисциплін: збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 16-17 травня 2018 р. / за заг. ред. О. С. Кузьменко, В. В. Фоменка. Кропивницький, 2018. с. 80–83. Електронне джерело: https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/2302

Семеніхіна О., Друшляк М. Формування у майбутніх учителів математики навичок комп’ютерного моделювання у процесі розв’язування текстових задач. Фізико-математична освіта. 2022. Т. 34, № 2. с. 38-42. Електронне джерело: https://fmo-journal.org/index.php/fmo/issue/view/9/9


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.