ЦИКЛИ ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ ТА НЕРІВНОСТЕЙ З ПАРАМЕТРАМИ

Сергій Олексійович Чалий, Юрій Вікторович Яременко

Анотація


У статті обґрунтовано значення системного підходу до навчання теми «Рівняння та нерівності з параметрами». Подано методику побудови циклів вправ, спрямованих на формування в учнів аналітичного мислення та умінь досліджувати залежності між змінними. Розкрито структуру циклів, що поєднують орієнтаційні, базові, аналітичні та узагальнювальні завдання, а також наведено приклади практико-орієнтованих і творчих вправ.


Повний текст:

PDF

Посилання


Мартинюк О.В. Система вправ як засіб формування математичної компетентності учнів. Математика в школі. 2014. № 3. С. 10–16.

Тарасенкова Н.А. Формування математичної компетентності школярів: теорія і практика. Черкаси : Вид. ЧНУ, 2006. 312 с.

Коваль Л.В. Формування методичної компетентності майбутніх учителів математики у процесі навчання розв’язування задач. Тернопіль: ТНПУ, 2020. 312 с.

Науменко Т.О. Розвиток дослідницьких умінь у процесі навчання математики. // Математика в школі. 2018. №5. С. 12–17.

Бурда М.І., Тарасенкова Н.А. Методика навчання математики у старшій школі. Київ : Знання, 2010. 384 с.

Козак Л.В. Класифікація завдань у навчанні математики: сучасний підхід // Педагогіка і психологія. 2018. № 1. С. 33–39.

Яценко Т.О. Розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами: методичні підходи // Математика в школах України. 2019. № 15. С. 12–19.

Скворцова С.О. Методика навчання математики у вищій школі. Одеса: ПНПУ, 2018. 310 с.

Годованюк Т.Л., Махомета Т.М. Методична підготовка майбутніх учителів математики: теорія і практика: монографія. Умань: ПП Жовтий О. О., 2019. 316 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.