ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Анотація
У статті висвітлено можливості веб-квестів як інноваційної технології навчання математики старшокласників, тобто як керованої запитово-дослідницької форми, що поєднує змішане навчання й діяльнісний підхід. Обґрунтовано шестиступеневу модель квесту, рольову організацію команд; запропоновано 12-бальну рубрику з формувальними «контрольними точками».. Показано, що така організація підвищує залученість, покращує результати: для класів економіко-правового профілю зростає точність формульних обчислень, для біолого-хімічного – глибина прикладних пояснень). Тому веб-квест працює не як «цікава оболонка», а як інструмент усвідомленого опанування понять, командної взаємодії та академічної доброчесності. Описані сценарії й рубрики можуть слугувати готовими шаблонами для практики.
Повний текст:
PDFПосилання
Андрос М. Є. Застосування технології веб-квесту під час змішаного навчання. Дистанційна освіта в Україні, 2023, № 3, с. 53–65.
Кокойло А. Ю. Веб-квест як засіб формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання фізики. Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020, с. 42–50.
Литвинова С. Г. Особливості розробки критеріїв оцінювання електронних освітніх ресурсів. Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка, 2013, Вип. 4, ч. 1, с. 63–67.
Синявська О. Є. Технологія веб-квесту в освітньому процесі: базові положення. Грааль науки, № 30, 2023, с. 293–297.
Ivanova G. Web-quest as a means of pedagogical stimulation of students’ positive motivation to mind work. European humanities studies, 2020, № 21 (1), pp. 55–68.
Yenmez A. A. Use of WebQuests in Mathematics Instruction. Universal Journal of Educational Research, 2017, 5(9), 913–919.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
