МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ТА ЇХ УПРОВАДЖЕННЯ У ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАСОБАМИ ОНЛАЙН- ПЛАТФОРМ «ВСЕОСВІТА» ТА CLASSTIME

Віталій Олегович Горшков, Валентина Миколаївна Плющ

Анотація


В статті актуалізується проблема тестового оцінювання навчальних досягнень учнів з біології засобами онлайн сервісів та платформ. На основі аналізу науково-педагогічної та методичної літератури описано досвід упровадження тестового оцінювання навчальних досягнень учнів при вивченні предметів природничого циклу; здійснено аналіз онлайн-інструментів та онлайн-платформ для створення тестових завдань; виокремлено для дослідження онлайн-платформ «Всеосвіта» та «Classtime», обґрунтовано переваги та недоліки формування тестових завдань на цих платформах.

Розкрито методичні особливості розробки тестових завдань та їх упровадження у освітній процес засобами онлайн-платформ «Всеосвіта» та Classtime; досвід розроблення тестових завдань для поточного і тематичного контролю до теми «Обмін речовин і перетворення енергії» відповідно до навчальної програми для ЗЗСО «Біологія і екологія 10-11 клас».

Повний текст:

PDF

Посилання


Буринська Н. М.; Титаренко Н. В. Методика використання тестів під час вивчення хімії в основній школі. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2012, Т. 1.61: с.56-64.

Ващенко Л. С. Особливості іспитів з біології у країнах зарубіжжя. Біологія і хімія в рідній школі, 2019, №2, С. 38-45.

Жук Ю., Ващенко Л. Вплив форми тестових завдань і профільної спеціалізації класів на результати виконання здобувачами середньої освіти тесту з біології. Український педагогічний журнал, 2019, №2, С. 90-99.

Ремез Н. Д. Підготовка вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. Південноукраїнський національний педагогічний університет імені КД Ушинського. 2011. PhD Thesis.

Павлюченко О. В., Шевчук В. О. Використання тестових завдань при викладанні біології та хімії: Материалы VIII международной научно-практической конференции «Найновите научни постижения –2012». София:«Бял Град-БГ» ООД, 2012. p. 48-49.

Плющ В.М., Товкач О.В. Теоретичні основи тестового контролю знань учнів з курсу «Природничі науки» в умовах дистанційного навчання. Наукові записки молодих учених. № 12 (2023) URL: https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/SNYS


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.