ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ШКІЛЬНОГО КУРСУ БІОЛОГІЇ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Заципанюк Л. В. Дидактичні особливості інформаційно-комунікацій них технологій при викладанні біології у середніх класах загальноосвітнього навчального закладу. Науковi записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2012, Випуск 11(І). С. 154–161.
Нетрибійчук О. Використання хмарних сервісів і технології перевернутого навчання на уроках хімії. Біологія і хімія в рідній школі. Київ, 2017. № 5. С. 2 – 9.
Спірін О. М. Інформаційно-цифрові технології віртуального університету післядипломної освіти “Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики” : матеріали Всеукраїнської електронної науково-практич ної конференції (Київ, 20 листопада 2019 р.). Київ, 2019. URL : http//lib.iitta. gov.ua/718722/1/%DO%86.pdf (дата звернення: 15.11.2021).
Mozaik Education. MozaBook: Interactive Educational Software. URL: https://www.mozaweb.com (дата звернення: 21.10.2025)
PhET. Interactive simulation. University of Colorado. URL: https://phet.colorado.edu/ (дата звернення: 21.10.2025)
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
