ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті розглянуто особливості використання технологій доповненої реальності (AR) у процесі навчання фізики в старшій школі. Проаналізовано переваги інтеграції AR-технологій восвітній процес, зокрема їх вплив на мотивацію учнів, підвищення наочності та доступності складних фізичних явищ і процесів. Показано переваги, які має упровадження AR у навчанні фізики. Наведено приклади додатків, які можуть використовуватися для створення інтерактивних уроків фізики. Окрему увагу приділено використанню освітньої платформи ARBook. Запропонований сценарій проведення уроку вивчення нового матеріалу з теми «Заломлення світла» з використанням AR .У статті підкреслюється важливість професійної підготовки педагогів для ефективного використання новітніх технологій та формування позитивного освітнього середовища.
Повний текст:
PDFПосилання
Литвинова С. Г. Використання сервісу доповненої реальності Blippbuider учителями природничо‐математичних предметів в освітній практиці. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2023. Випуск 1 (52). С. 98–105. file:///C:/Users/Profy/Downloads/278787-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-642745-1-10-20230509.pdf
Сальник І., Фоменко О. Імерсивні технологій в умовах дистанційного та змішаного навчання. Фізика та освітні технології, 2023, (2), 36–44. https://doi.org/10.32782/pet-2023-2-5
Сороко Н.В. Функції доповненої реальності для підтримки STEAM освіти в закладах загальної освіти. Фізико-математична освіта. 2021. Випуск 3(29). С. 24-30. https://fmo-journal.org/index.php/fmo/article/view/72
Тестування додатку з фізики «BookVAR» для закладів освіти Києва. – https://don.kyivcity.gov.ua/news/11129.html
Caudell T. P. Augmented reality: An application of heads-up display technology to manual manufacturing processes / T. P. Caudell, D. W. Mizell //Proceedings of the Twenty-Fifth Hawaii International Conference on System Sciences. January 7-10, 1992. Kauai, Hawaii. Volume 2: Software Technology Track / Edited by Jay F. Nunamaker, Jr. and Ralph H. Sprague, Jr. – Los Alamitos: IEEE Computer Society Press, 1992. – P. 659-669.https://php/ijcrsee/article/download/169/287
Martin-Gutierrez J. Improving strategy of self-learning in engineering: laboratories with augmented reality [Electronic resource] / Jorge Martin-Gutierrez, Egils Guinters, David Perez-Lopez // Procedia – Social and Behavioral Sciences. – 2012. – Volume 51. – P. 832-839. – (The World Conference on Design, Arts and Education (DAE-2012), May 1-3 2012, Antalya, Turkey). – Access mode: https://goo.gl/iY65G2
Restivo M. T. Augmented Reality in Electrical Fundamentals [Electronic resource] / M. T. Restivo, F. Chouzal, J. Rodrigues, P. Menezes, B. Patrão and J. B. Lopes // International Journal of Online Engineering (iJOE). – 2014. – Vol.10. – No 6. – P. 68-72. – Access mode :https://goo.gl/tkhFk3.
Salnyk, I., Grin, L., Yefimov, D.,& Beztsinna, Zh. The Future of Higher Education: Implementation of Virtual and Augmented Reality in the Educational Process. Futurity Education, 3(3). 45-61.https://doi.org/10.57125/FED.2023.09.25.03
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.