РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ КЕРІВНИКА В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ

Надія Сергіївна Нагорна

Анотація


В статті проілюстровано аналіз основних напрямів і методів розвитку управлінського потенціалу керівників освітніх установ в умовах реформування освіти, а також визначення чинників, що сприяють або перешкоджають цьому процесу. Ефективний керівник повинен володіти комплексом знань, навичок і особистісних якостей, що дозволяють йому адаптуватися до змін, впроваджувати інновації та створювати умови для якісного навчання. Подальші дослідження мають бути спрямовані на розробку моделей управління освітніми установами, які враховують нові виклики, інтеграцію цифрових технологій і підвищення ефективності використання ресурсів.

Повний текст:

PDF

Посилання


Аносов І. А. Управлінський потенціал керівників: теоретичні основи та практичне застосування. Харків: Харківський університет, 2020. 478 с.

Вудкок М. Р., Френсіс Д. Л. Розвиток управлінського потенціалу: Практичний підхід. К.: Літопис, 2015. 387 с.

Горбатова М.А. Інноваційні підходи до управління освітніми установами. К.: Академія наук України, 2020. 254 с.

Даниленко Л. С. Лідерство і керівництво в управлінській діяльності керівника закладу загальної середньої освіти: сутність і проблеми // Нова пед. думка. – 2010. – № 1. – С. 58-61.

Дмитренко Г. А. Стратегічне управління у системі освіти. К.: МАУП, 1999. 176 с.

Єльнікова Г. В. Наукові основи управління. Харків: ХДПІ, 1991. 170 с.

Занюк С. М. Психологія управління. Львів: Видавництво Львівського університету, 2019. 571 с.

Калініна Л. М. Освітнє управління в умовах змін. Луганськ: МВК, 2011. 308 с.

Сухомлинський В. О. Управління в освіті. К.: Радянська школа, 1976. 1976. 640 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.