ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СТАРШИХ КЛАСАХ ЗЗСО

Олександр Михайлович Ковальчук, Наталія Михайлівна Войналович

Анотація


У статті досліджується використання хмарних технологій у процесі навчання математики у старших класах закладів загальної середньої освіти. Розглядаються переваги інтерактивних платформ, таких як Google Classroom, GeoGebra та Desmos, для формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів, підвищення мотивації та адаптації до сучасних вимог освіти. Викладено результати експериментального впровадження інтерактивних завдань, що демонструють покращення академічних результатів учнів. Обґрунтовано доцільність використання хмарних сервісів як ефективного інструменту персоналізації навчання.

Повний текст:

PDF

Посилання


Виготський Л. Р. Розвиток вищих психічних функцій. – К.: Вид-во Академії педагогічних наук України, 2003.

Дьюї Дж. Демократія та освіта. – Харків: Видавництво "Ранок", 2010.

Білоусова О. О., Крамаренко В. М., Дубовик В. П. Технології дистанційного навчання: підручник для студентів вищих навчальних закладів. — К.: Міленіум, 2017.

Google Classroom for Education: інструкція для викладачів. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://edu.google.com/classroom/

Clark R. E., Mayer R. E. E-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning. — San Francisco: Pfeiffer, 2011.

Iyer B. A. Learning Mathematics Online: A Guide to Online Learning for Mathematics. — Springer, 2020.

Groth R. E. (Ed.). Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. — Westport: Greenwood Publishing Group, 1992.

Herrmann M., Willis R. (Eds.). Learning and Teaching Mathematics with Technology: A Handbook for Educators. — Chicago: W. W. Norton & Company, 2019.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.