STEM-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТЕРЕОМЕТРІЇ НА ПРОФІЛЬНОМУ РІВНІ ПІДГОТОВКИ

Ірина Володимирівна Чернишова

Анотація


У статті розглянуто STEM-орієнтований підхід до навчання стереометрії в профільній школі. Підтверджено доцільність педагогічних умов, необхідних для ефективного впровадження STEM-освіти, а саме використання сучасних цифрових технологій, організацію проєктної діяльності та розвиток дослідницьких навичок учнів. Проаналізовано результати опитування вчителів та учнів щодо їх обізнаності про STEM-навчання, виявлено головні труднощі впровадження STEM-підходу, такі як недостатня матеріально-технічна база та низька підготовка вчителів. Запропоновано практичні рекомендації для підвищення ефективності навчання стереометрії шляхом об’єднання інноваційних методів і технологій. Отримані результати мають практичну значущість для вдосконалення навчального процесу в умовах сучасної освіти.

Повний текст:

PDF

Посилання


Крамаренко Т. Г., Пилипенко О. С. Математика в STEMі. Навчально-методичний посібник. Кривий Ріг: Криворізький державний педагогічний університет, 2023. 274 с. URL : http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7849.

Мінтій М. М. Підготовка майбутніх викладачів STEM-дисциплін до застосування технологій доповненої реальності у професійній діяльності: дис. ... канд. пед. наук. за спеціальністю 015 Професійна освіта (Цифрові технології). Криворізький державний педагогічний університет. Кривий Ріг, 2023. 249 с.

Морзе Н. STEM: проблеми та перспективи. STEM в освіті: проблеми і перспективи. Презентація: Київський університет імені Б. Грінченка, 2016. URL: https://www.slideshare.net/slideshow/stem-65590054/65590054.

Овчатова А. П. Проблеми та перспективи впровадження STEM-освіти в Україні. Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2021, № 35 (7). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2021_35_7.

Патрикеєва О., Черноморець В. Сучасні засоби формування STEM-грамотності. Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. 2017. Вип. 10. С. 8-16. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/

snjasu_2017_10_4.

Пікалова В. В. Використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики. : дис. … канд. пед. наук : 13.00.10 / Криворізький держ. педагог. ун-т. Кривий Ріг, 2021. 266 с.

Стрижак О. Є. STEM-освіта: основні дефініції. Інформаційні технології і засоби навчання, 2017, № 62(6), URL: https://dspace.sfa.org.ua/bitstream/

/487/1/Materiali_3_Konf_STEM.pdf.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.