ОЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. К., 2012.
Безсонова О. Полілог: просто про складне. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2018. № 2. С. 32-37.
Білоус А.Б. Організація науково-методичної діяльності закладу дошкільної освіти. Науковий пошук молодих: збірник статей аспірантів та магістрантів. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти", 2020. Випуск 4. С. 5-8.
Кіндрат І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2018. № 9. С. 45-55.
Кульчицька О., Чорна Л. Діагностика рівня розвитку творчих здібностей. Обдарована дитина. 2003. № 4. С. 13-50.
Основи педагогічної творчості та майстерності / за заг. ред. Н. В. Гузій. К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. 168 с.
Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». К, 2012.
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста: анкета. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2018. № 1. С. 22-23.
Шамрай А., Вусик Т. Методичне об’єднання: каталог напрацювань. Музичний керівник. 2015. № 7. С. 4-13.
Швайка Л. А. Методична робота в ДНЗ. Харків: ВГ «Основа», 2017. 304 с.
Шевченко М.П. Аналіз методичної роботи в центру розвитку «Мудрик». 2019. С. 2-7.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.