МОНІТОРИНГ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ EVALUED
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Бабаєв А.П. Цифрові інструменти аналітики для освітніх систем: Новітні розробки та перспективи використання. Освітня аналітика України, 2022. 1(12), 23–40.
Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія. Київ, Атіка, 2008. 684 с.
Гончарук С.В., Мироненко І.М. Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні якістю освіти. Інформаційні технології в освіті, 2021. 2(18), 45–57.
Громов С.В., Зайченко Ю.П. Інформаційно-аналітичні системи у сфері освіти: методичні аспекти впровадження. Київ, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020.
Дмитренко Г.А. Стратегічний менеджмент. Цільове управління освітою на основі кваліметричного підходу: навч. посіб. Київ, ІМЗН, 1996. 140 с.
Докучаєва В.В. Експертиза як метод прогностичної оцінки в процесі створення інноваційних педагогічних систем. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». 2011. № 1. С. 27—32.
Лазарев Д.Г. Інформаційні технології та системи для аналізу та прогнозування освітньої діяльності. Освітні технології та суспільство, 2019. 3(17), 67–79.
Маноха І.П. Експертиза. Енциклопедія освіти. Гол. ред. В.Г. Кремень. Київ, Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Мармаза О.І. Експертиза закладу освіти та його об’єктів у контексті кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти зі спеціальності «Менеджмент». Управління школою. 2020. 22–24. 55–69.
Мармаза О.І. Стратегічний менеджмент. Харків, Планета-Принт, 2015. 103 с.
Панченко Л.П. Інформаційно-аналітичні системи управління якістю освіти: практичний посібник для освітніх установ. Одеса, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018.
Пасічник Н.О. Моніторинг якості освіти як комплексне оцінювання освітнього процесу. Наукові записки. Вип. 121. Серія: Педагогічні науки. Частина І. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. С. 50–55.
Пасічник Н.О., Ботузова Ю.В., Ріжняк Р.Я. Експертна діяльність в закладах освіти. Навчальний посібник для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка. Кропивницький, ЦДУ імені В. Винниченка, 2024. 514 с.
Сергеєв А.І., Шевченко Н.В. Використання технологій великих даних у моніторингу освітніх процесів. Вісник педагогічних наук України, 2020. 4(20), 105–118.
Сидоренко О.М. Моделювання та інформаційна підтримка освітніх рішень в умовах цифрової трансформації. Київ, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2021.
Чепуренко С.В. Аналіз освітніх процесів з використанням статистичних методів та інформаційних технологій. Харків, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.