МЕТОД ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧАСНИКІВ СЕРТИФІКАЦІЇ

Євген Олександрович Іванов

Анотація


У статті розкрита проблема застосування емпіричних методів в ході проведення експертної діяльності в галузі освіти. На прикладі організації пробної сертифікації вчителів математики проілюстровано застосування методів експертної оцінки рівня сформованості професійних компетентностей учасників сертифікації. В роботі висвітлена методологія проведення пробного експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації – вибірки вчителів математики Кіровоградської області. Результати оцінювання подані з використанням математико-статистичного інструментарію та засобів візуалізації статистичних даних.

Повний текст:

PDF

Посилання


Державна служба якості освіти в Україні. URL: https://sqe.gov.ua/

Докучаєва В.В. Експертиза як метод прогностичної оцінки в процесі створення інноваційних педагогічних систем. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». 2011. № 1. С. 27—32.

Інституційний аудит школи: Що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти. Київ, Державна служба якості освіти, 2021. 19 с.

Канівець Т.М. Основи педагогічного оцінювання: навч.-метод. посіб. Ніжин, Видавець ПП Лисенко М.М., 2012. 102 с.

Касьянова О.М. Педагогічна експертиза діяльності навчального закладу: навчально-методичний посібник. Харків, Видавнича група «Основа», 2012. 128 с.

Кількісні методи експертного оцінювання: наук.-метод. розробка [уклад.: В.П. Новосад, Р.Г. Селіверстов, І.І. Артим]. Київ, НАДУ, 2009. 36 с.

Методологія експертного оцінювання: конспект лекцій. Уклад.: В.П. Новосад, Р.Г. Селіверстов. Київ, НАДУ, 2008. 48 с.

Механізми оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції: монографія. О. Воробйова, М. Дебич, В. Луговий, О. Оржель, О. Слюсаренко, Ж. Таланова, К. Трима; за ред. В. Лугового, Ж. Таланової. Київ, Ін-т вищої освіти НАПН України, 2020. 220 с.

Пасічник Н.О. Моніторинг якості освіти як комплексне оцінювання освітнього процесу. Наукові записки. Вип. 121. Серія: Педагогічні науки. Частина І. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. С. 50-55.

Пасічник Н.О., Ботузова Ю.В., Ріжняк Р.Я. Експертна діяльність в закладах освіти. Навчальний посібник для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка. Кропивницький, ЦДУ імені В. Винниченка, 2024. 514 с.

Чміль А.І., Боднар О.С. Структурні елементи критеріального оцінювання діяльності закладів освіти. Постметодика. 2006. № 5(69). C. 37–41.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.