СТВОРЕННЯ ПОРТФОЛІО ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛЯМАТЕМАТИКИ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
ЕЛЕКТРОННЕ ПОРТФОЛІО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ. Головна сторінка DSpace. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/9593/Hryzun.pdf?sequence=1&isAllowed=y(дата звернення: 09.11.2024).
DSpaceat KDPU: Теоретико-методичні засади навчання математики у профільній школі. DSpaceat KDPU: Головна сторінка. URL: https://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/2242(дата звернення: 09.11.2024).
Портфоліо учителя, як форма аналізу та оцінки результатів його діяльності. Знайшов. URL: https://znayshov.com/FR/6413/209.pdf(дата звернення: 09.11.2024).
Технологія підготовки вчителя математики до уроку. DSpace HNPU :: Головна. URL: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/e9a9a8e8-25ba-416a-a05e-8474f3baa797/content(дата звернення: 09.11.2024).
Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес як шлях до розвитку освіти. Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016. URL: https://virtkafedra.ucoz.ua/imidg/kogut.pdf(дата звернення: 09.11.2024).
ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ». URL: http://web.kpi.kharkov.ua/vm/wp-content/uploads/sites/22/2024/02/posibnyk_pohidna.pdf.
цікавих технік, як оцінювати учнів, і що треба врахувати. Нова українська школа | Веб-ресурс НУШ. URL: https://nus.org.ua/articles/8-tsikavyh-tehnik-yak-otsinyuvaty-uchniv-i-shho-treba-vrahuvaty/(дата звернення: 09.11.2024).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.