СПРИЯННЯ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ВИВЧЕННЯ НЕЕВКЛІДОВИХ ГЕОМЕТРІЙ У ШКОЛІ
Анотація
У статті розглядаються питання поступового включення в навчальний матеріал шкільного курсу геометрії елементів метричної геометрії. Ці питання стосуються шкільної програми поглибленого вивчення математики. З більшістю матеріалу, що пропонується для вивчення, доцільно знайомити учнів у позаурочний час, оскільки він має значну ступінь формалізації й для оволодіння ним потрібно розвинути у учнів уміння неформального сприйняття основних геометричних понять. У статті пропонується знайомити учнів з окремими елементами неевклідової геометрії, без використання складних аналітичних та геометричних конструкцій, на основі поняття відстані між двома точками, що використовується при означенні метричного простору.
Повний текст:
PDFПосилання
Гайбуллаев Н. Формирование геометрических представлений учащихся средней школы при изучении евклидовой геометрии и неевклидовых геометрий: Автореф. дис. канд. пед. наук. / Н. Гайбуллаев. – Ташкент, 1972. – 39 с.
Ермак Е. А. Развитие пространственных представлений учащихся средней школы при изучении евклидовой и неевклидовой геометрии: автореф. дис. канд. пед. наук. / Е. А. Ермак. – Санкт-Петербург, 1991. – 18 с.
Кузьмич В. І. Формування в школярів понять відстані та прямолінійності засобами метричної геометрії / В. І. Кузьмич // Педагогічний альманах: збірник наукових праць / В. І. Кузьмич. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2019. – С. 43-50.
Мартиросян П. В. Элементы неевклидовой геометрии в средней школе: автореф. дис. канд. пед. наук./ П. В. Мартиросян. – Баку, 1973. – 37 с.
Титова Н. В. Факультативный курс "неевклидовы геометрии" как средство реализации развивающей функции школьного математического образования: автореф. дис. канд. пед. наук. / Н. В. Титова. – Саранск, 2006. – 19 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.