ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 10 – 11 КЛАСІВ
Анотація
В час інформаційно-технічного розвитку та цифрової ери людство вимушено більшу частину життя перебуває у віртуальному середовищі. Кожна галузь все більше і міцніше інтегрується в мережу інтернет. Вже не дивина для кожного почути таке як "робота на відстані", "торгівля через інтернет", "інтернет-платежі". Освіта не стала виключенням. Доступ до навчальних матеріалів має кожен охочий з будь-якого куточка планети за наявності доступу до всесвітньої мережі інтернет. Тому перед вчителями всього світу постає гостра необхідність та величезна відповідальність у створенні дистанційних навчальних курсів, щоб кожен охочий міг користуватися перевіреними та якісними навчальними матеріалами, які розвинуть його особистість і сформують справжнього фахівця. Особлувої уваги заслуговує питання розробки методики, підбору матеріалів та методів викладу і пояснення, створення інтернет-ресурсу, користуючись яким вчитель зможе здійснювати освітній процес, а здобувач освіти навчатиметься і, виконуючи завдання, підтвердить свій рівень знань та отримає відповідний документ. Ось ця ідея лежить в основі пропонованої статті.
Повний текст:
PDFПосилання
Воронкін О.С. Організація дистанційних технологій навчання на основі комп`ютерних інформаційних систем вищих навчальних закладів. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2009. №6Е. URL: http://www/nbuv/gov/ua/ejournals/vsunud/2009-6E/09vosnzu/htm
Колгатин А.Г., Колгатин Л.С. Педагогическая диагностика при организацыи самостоятельной работы студентов средствами дистанцыонного обучения. Информационные технологии в образовании. 2013. №16. С10-19.
Концепція розвитку дистанційної освіти в україні: затверджено постановою МОН України В.Г. Кременем від 20 грудня 2000р. URL: http://mon.gov.ua/ua/osvita/distabcijna-osvita
Моісеєва Ю.Ю. дистанційне навчання: інноваційна форма вищої освіти. Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону. 2009. С. 369-372.
Половая Н.О. Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти. Грані. 2017. Т. 20. № 1. С. 27-31.
Попов В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання. Післядипломна освіта в Україні. 2009. С. 85-88.
Самолюк Н., Швець М. Актуальність і проблемність дистанційного навчання. Нова педагогічна думка. 2013. №1. С. 193-197.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.