АКТИВIЗАЦIЯ НАВЧАЛЬНО-ПIЗНАВАЛЬНОЇ ДIЯЛЬНОСТI УЧНIВ 10 – 11 КЛАСIВ ПРИ ВИВЧЕННI АЛГЕБРИ I ПОЧАТКIВ АНАЛIЗУ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ IКТ

Олександр Анатолійович Драганець

Анотація


У статтi проiлюстровано важливiсть використання сучасних IКТ для активiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi учнiв 10-11 класiв, зокрема, використання комп’ютера на уроках алгебри i початкiв аналiзу. Також, показано, чому в Українi недостатньо використовувати у навчальному процесi лише традицiйнi форми i засоби навчання. Одним iз засобiв, пропонується розглянути середовища GRAN1, GRAN2 та GeoGebra, якi iдеально пiдходять  для розумiння i вмiння практичного застосування понять, якi вивчаються.


Повний текст:

PDF

Посилання


Биков В. Ю. Проблеми iнформатизацiї/ В. Ю. Биков // Комп’ютер у школi та сiм’ї. –2001.– №5

Бондар М. Компютернi технологiї / М. Бондар. // Урок математики в сучасних технологiях: теорiя i практика. Метод проектiв. Комп’ютернi технологiї. Розвиваюче навчання – Х:, 2007. – С. 40-48

Глобiн О. Компетентнiсний пiдхiд у навчаннi та стандарт шкiльної математичної освiти/ О. Глобiн// Математика в школi – 2011р. - №11-12 – С. 2-6

Зайцева Т.В. Використання комп'ютерних програм на уроках алгебри та початкiв аналiзу // Математика в школi. – 2001. - №3. – С. 5-9.

Математика. 5 – 11 класи: навчальнi програми, методичнi рекомендацiї про викладання навчальних предметiв у закладах середньої освiти у 2020/2021 навчальному роцi, орiєнтованi вимоги до оцiнювання навчальних досягнень учнiв / Укладач Р. В. Гладковський.– Харкiв : Вид-во «Ранок» , 2019. – 160 с.

Хамблин Д. Формирование учебных навыков. -М.: Педагогика, 1986. – 160 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.