ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Анастасія Юріївна Самофал

Анотація


У статті розглядається проблема формування професійної компетентності старшокласників в профільній школі засобами інформаційно-комунікаційних технологій. На основі аналізу науково-методичних джерел і передового педагогічного досвіду виявлено, що інформаційно-комунікаційні технології активізують навчально-пізнавальну діяльність учнів старшого шкільного віку на заняттях з автосправи, а в поєднанні з іншими інноваційними технологіями забезпечують ефективне формування професійної компетентності школярів. Розв’язанню цієї проблеми сприятиме також удосконалення дидактичного комплексу з дисциплін автосправи на основі впровадження елементів доповненої реальності в навчальне відео, що підвищить візуалізацію програмного матеріалу і посилить емоційність його сприйняття.


Повний текст:

PDF

Посилання


Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій: Серія «Золота педагогічна скарбниця» / автор-укладач Н.П. Наволокова. Харьків: Вид. група «Основа», 2009. 176 с.

Химинець В.В., Кірик М.Ю. Інновації в початковій школі. Тернопіль: Мандрівець, 2010. 312 с.

Манойленко Н.В., Царенко О.М. Особливості проведення лабораторно-практичного заняття по визначенню працездатності людини – оператора. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (ЦДПУ ім. В. Винниченка. 2019. Вип. 168, С. 146–151.

Полат Е.С., Бухарина М.Ю., Моисеева М.В., Петров А.Е. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / под ред. Е.С. Полат. Москва: Издательский центр «Академия», 2002. 272 с.

Освітні технології: навч.-метод. посіб. / О.М Пехота та ін; за ред. О.М. Пехоти. Київ : А.С.К., 2001. 256 с.

Педагогические технологии: учеб. пособие для студентов педагогических спеціальностей. / под общей ред. В.С. Кукушина. Серия «Педагогическое образование». – Москва : ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «Март», 2004. 336 с.

Педорич А.В Нові інформаційні технології у навчанні автосправи. Трудова підготовка в закладах освіти. 2006. №3. С. 34 38.

Педорич А.В. Застосування новітніх технологій при вивченні навчальних предметів з профілю "Автосправа". Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Чернігів: Видавництво Чернігівського держ. пед. ун-ту ім. Т.Г. Шевченка. 2005. Випуск 29. С. 72 75.

Царенко О.М. Методологічні аспекти використання мультимедійних засобів у навчальному процесі. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: зб. наук. пр. 2017. Вип. 1. С. 213–217.

Царенко О.М. Сучасні освітні концепції: метод. рекомендації для вчителів. Всеосвіта. Бібліотека методичних матеріалів. URL: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-sucasni-osvitni-koncepcii-131801.html. (Свід. про публікацію № RF340833).

Царенко О.М. Хмарні технології навчання у професійній підготовці майбутніх учителів. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти (ЦДПУ ім. В. Винниченка). 2014. Вип. 5, Ч. 2. С. 58–62.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.