ЗАСОБИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ПРИ РОЗВЯЗАННІ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ
Анотація
У статті запропоновано засоби комп’ютерної підтримки на уроках інформатики при розв’язанні комбінаторних задач. Опанування теоретичних основ комбінаторики учням пропонується за допомогою презентації «Комбінаторика» або відповідних розділів сайтів Formula та WOLFRAM MATHEMATICА. Для закріплення знань запропоновано задачі, що класифіковані за рівнями складності. Відпрацювання навичок здійснюється за допомогою тренажерів, які створено на онлайн сервісі LearningApps. Для контролю знань учнів використано середовище Kahoot.
Повний текст:
PDFПосилання
Антонова О.П. Інформатика. Цікаві задачі. 2-9 класи. / – Шепетівка: «ПП Шестопалов», 2008 – 96 с.
Броницька Н. Програмування комбінаторних задач на прикладі латинських квадратів / Н. Броницька, В. Дармосюк, Р. Хомічук, В. Бережецька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 109. - С. 168-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_109_25
Ємець О.О., Устьян Н.Ю. Розв’язування ігрових задач на переставленнях // Наукові вісті НТУУ «КПІ». — 2007. — № 3. — С. 47–52.
Курилов И. Комбинаторные задачи на программирование. Режим доступу:https://nsportal.ru/shkola/informatika-i-ikt/library/2013/02/07/kombinatornye-zadachi-na-programmirovanie.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.