ВИКОРИСТАННЯ МАШИННОГО НАВЧАННЯ В РОЗРОБЦІ ІГРОВИХ МЕХАНІК

Ігор Олегович Старобор

Анотація


У статті розглядаються особливості використання такої підсистеми штучного інтелекту, як машинне навчання та її використання в ігрових додатках. Розглянуто Core ML, продемонстровано приклад його використання, який може полегшити бізнес логіку ігрового продукту. Проаналізовано плюси та мінуси фактори застосування даної системи в побудові ігрових механік. Описано поетапну роботу механіки. Виявлені переваги цієї платформи для штучного інтелекту в порівнянні з іншими схожими системами.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ян Гудфеллоу, Иошуа Бенджио, Аарон Курвилль. Глубокое обучение. — М.: ДМК Пресс, 2017. — 652 с.:ил. ISBN 978-5-97060-618-6.

Apple [Електронний ресурс] : (документація) / Core ML – 2020. Режим доступу: https://developer.apple.com/documentation/coreml – Назва з екрану

Apple [Електронний ресурс] : (документація) / Creating a Model from Tabular Data – 2020. Режим доступу: https://developer.apple.com/documentation/createml/creating_a_model_from_tabular_data – Назва з екрану

Apple [Електронний ресурс] : (документація) / Classifying Images with Vision and Core ML – 2020. Режим доступу: https://developer.apple.com/documentation/vision/classifying_images_with_vision_and_core_ml – Назва з екрану

Heartbeat [Електронний ресурс] / Anupam Chugh // Build a SwiftUI + Core ML Emoji Hunt Game for iOS – 2019. Режим доступу: https://heartbeat.fritz.ai/build-a-swiftui-core-ml-emoji-hunt-game-for-ios-eb4465ec4153 – Назва з екрану

Apple [Електронний ресурс] : (документація) / Apple Developer Documentation. Режим доступу: https://developer.apple.com/documentation/ – Назва з екрану

ZDNet [Електронний ресурс] / Nick Heath // What is machine learning? Everything you need to know. Режим доступу: https://www.zdnet.com/article/what-is-machine-learning-everything-you-need-to-know/ – Назва з екрану


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.