ВИВЧЕННЯ ДЕЯКИХ СПОСОБІВ ДОВЕДЕННЯ НЕРІВНОСТЕЙ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ

Карина Миколаївна Соколенко

Анотація


У статті розглядається методика вивчення змістової лінії «нерівності» в шкільному курсі математики. Основна увага приділяється нерівностям, котрі носять творчий характер і розв’язання яких розширить і поглибить знання учнів з таких тем як «Лінійні та квадратні нерівності» та «Нерівності з модулем». В статті містяться приклади таких нерівностей.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ясінський В.А. Задачі математичних олімпіад та методи їх розв’язування. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008. – 208 с.

Математичні олімпіади школярів України: 2001–2006 рік / В.М. Лейфура, І.М. Мітельман, В.М. Радченко, В.А. Ясінський. – Львів: Каменяр, 2008. – 348 с.

Сарана О.О. Математичні олімпіади: просте і складне поруч: Навч. посібн. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2011. – 400 с.

Слєпкань З.І. Методика навчання математики: Підруч. для студентів матем. спеціальностей пед. вузів. – К., 2000. - 512с.

Мерзляк А. Г. Алгебра: підруч. для 9 кл. / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М. С. Якір. – X.: Гімназія, 2017. –272 с.

Кушнір В.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики // Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 148 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.