РОЗРОБКА ІНТЕГРАТИВНОГО ТИЖНЯ «ЗОЛОТИЙ ПЕРЕРІЗ» ЯК ПРИКЛАД РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Олексій Геннадійович Ружин, Вікторія Вікторівна Нічишина

Анотація


У статті зазначено, що однією з причин формалізму та фрагментарності знань і умінь учнів загальноосвітніх шкіл, відсутності в учнів мотивації до вивчення програмних навчальних дисциплін є функціонування загальноприйнятої на сьогоднішній день традиційної предметно-диференційованої системи навчання. Стаття містить теоретичне обґрунтування доцільності реалізації міжпредметних зв’язків математики та інших галузей знань як одного із шляхів подолання вказаних наслідків традиційної системи навчання в загальноосвітніх школах. Окреслено ефективні форми реалізації міжпредметних зв’язків програмних навчальних предметів в загальноосвітніх школах та запропоновано розробку програми однієї з форм – інтегративного тижня на тему «Золотий переріз».


Повний текст:

PDF

Посилання


Азевич А.И. Двадцать уроков гармонии: Гуманитарно-математический курс. – М.: Школа-Пресс, 1998.

Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания. М., 1977.–185 с.

Бендукидзе Р.М. Золотое сечение// Квант. – 1973: – №8.

Бугаенко В. Золотое сечение и числа Фибоначчи// Квант. – 2008. – №6.

Зверев И.Д., Максимова В.Н. Межпредметные связи в соврем. школе.–1981.–237 с.

Іванчук М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал.–Чернівці: Рута, 2004.–360 с.

Колягин Ю.М. Об интеграции обучения и воспитания в начальной школе // Начальная школа.–1989.–№3.–С.52–57; 1990.–№9.–С. 28–31.

Максимова В.Н. Межпредметные связи в пр-се обучения.– 1988.–125 с.

Молчанова Н.М. Недостатки, упущения вузовской подготовки будущего учителя //Межвузовский сб-к науч. тр. “Интенсиф-я профессиональной подготовки будущего учителя, Казань.–1988.–С. 40–46.

Пидоу Д. Геометрия и искусство: Перевод с английского – М.: Мир, 1979.

Самарин Ю.А. Очерки психологии ума. Изд-во академии педагогических наук РСФСР. М., 1962.–504 с.

Усова А.В. Межпредметные связи в преподавании основ наук //Народное образование.–1984.–№8.–С. 78–80.

Якимович Т., Собко Я. До проблеми інтегративних форм навчання у професійних закладах освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти.–1992.–№2.–С. 31–38.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.