ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АВТОСПРАВИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
Анотація
Стаття присвячена формуванню предметних компетентностей учнів профільної школи на заняттях з автосправи. Значна увага приділяється коректності використання понять «компетенція» та «компетентність» в освітньому процесі.
Для реалізації головної мети спеціалізації «Автосправа» доцільним вбачається широке використання методу проєктів під час вивчення старшокласниками усіх розділів програми. Доведено, що комп’ютерне навчання у поєднанні з традиційними методами забезпечує програмні вимоги до рівня оволодіння учнями предметними компетентностями.
Повний текст:
PDFПосилання
Атаманчук П. С. Дидактичні основи формування фізико-технологічних компетентностей учнів: монографія. Кам’янець-Подільський: КПНУ ім. І. Огієнка, 2011. 252 с.
Гелетій М. Інноваційні технології на уроках автосправи. 2016. URL: http://mykhailo->heletiy.blogspot.ru/2016/12/blog-post.htm.
Заболотний В. Ф., Мисліцька Н. А., Сусь Б. А. Діяльнісний підхід у навчанні як засіб формування професійних умінь і навичок студентів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Київ-Вінниця: ТОВ Вінниця, 2008. Вип. 20. С. 343 347.
Компетентнісний підхід у сучасній українській освіті: світовий досвід та українські перспективи / Заг. ред. О. Овчарук. Київ: К.І.С., 2013. 112 с.
Полюхович І. В., Шестаковський Л. Л., Юрженка В. В.Технології. Профільний рівень 10-11 класи Спеціалізація Автосправа. Навчальна програма закладів загальної середньої освіти Наказ МОН від 23.10.2017 № 1407. 34 с.
Пометун О. І., Гупан Н. М., Власов В. С. Компетентнісно орієнтована методика навчання історії в основній школі: метод. посіб. Київ: ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018. 208 с.
Сучасний тлумачний словник української мови / За ред. Дубічинського В. В. Харків: Школа, 2006. 1008 с.
Хуторский А. В. Краевский В. В. Основы обучения. Дидактика и методика: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. Москва: «Академия», 2007. 352 с.
Царенко О. М. Методологічні аспекти використання мультимедійних засобів у навчальному процесі. Науковий вісник Льотної академії. 2017. Вип. 1. С. 213–217.
Царенко О. М. Технологія підготовки майбутніх учителів до викладання автосправи в середній школі. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: ПП Жовтий О.О., 2009. Ч. 3. С. 191–199.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.