ФОРМУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО КОМПОНЕНТА ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАКОНУ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ
Анотація
Актуалізується проблема охоплення експериментальними завданнями вивчення фундаментальних законів збереження в природі через постановку відповідних за метою лабораторних робіт. Наведено варіанти експериментальних завдань з теми для виконання в основній школі.
Повний текст:
PDFПосилання
Розв’язання навчальних задач з фізики: питання теорії і методики // С.У.Гончаренко, Є.В.Коршак, А.І.Павленко, О.В.Сергєєв, В.І.Баштовий, Н.М.Коршак / За заг. ред. Є.В.Коршака. – К.: НПУ ім. Н.П.Драгоманова, 2004. – 185 с.
Фізика: підруч. для 7 кл. загально освіт. навч. закл./[В.Г.Бар’яхтар, С.О.Довгий, Ф.Я.Божинова та ін.]; за ред.. В.Г.Бар’яхтара, С.О.Довгого. – Х.: Вид-во «Ранок», 2015. – 256 с.
Фізика. 7 – 9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 р. №804.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.